بهترین قرص تاخیری

آیا می دانید بهترین قرص تاخیری فوری چیه؟ یکی از بزرگترین نگرانی های مردان در هنگام مقاربت (رابطه جنسی) زود انزالی است. به همین دلیل بسیاری از آنها برای حل مشکل خود به دارو روی می آورند. انزال زودرس یا سردی در زمان روابط جنسی باعث افزایش نارضایتی و گاها طلاق می شود و در نتیجه می تواند منجر به فروپاشی بنیان خانواده شود. برخی از مردان برای درمان این عارضه قرص های تاخیری تهیه می کنند. اگرچه این داروها به دلیل عوارض جانبی مشکلات انزال زودرس را تا حدودی کاهش می دهند ، اما نباید در دراز مدت مورد استفاده قرار گیرند.

 

انزال زودرس یا زود انزالی چیست؟

بیماریهای مقاربتی ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. روشهای مختلفی برای درمان بیماریهای مقاربتی وجود دارد. یکی از مهمترین اختلالات جنسی ، به ویژه در مردان ، زود انزالی است. مردی که زود انزالی دارد بلافاصله پس از شروع رابطه جنسی ارضاع شده و منی از بدن او خارج می شود و نمی تواند نیازهای جنسی همسر خود را برآورده کند. این مشکل می تواند دائمی یا موقتی باشد.خوشبختانه امروزه محصولات زیادی برای درمان موقت و دائمی این مشکل در بازار موجود است ، مانند اسپری های تاخیری یا قرص های تاخیری.

 

قرص های تاخیری چگونه کار می کنند؟

بر اساس مطالعه ای که توسط NHS بر روی 500 زوج از کشورهای مختلف انجام شده است، متوسط زمان انزال در طول مقاربت 5 دقیقه است. بسته به علت زود انزالی درمان های مختلفی وجود دارد که شامل درمان های روانی ، تمرینات مختلف و خرید قرص تاخیری می شود.

 

انواع بهترین قرص تاخیری فوری در داروخانه ها

قرص های تاخیری را می توان به 2 دسته تقسیم کرد که در زیر شرح داده شده است:

 

بهترین قرص تاخیری بدون عوارض

بسیاری از داروها و قرص ها توسط پزشکان برای درمان زود انزالی تجویز می شود. شایع ترین آنها مهارکننده های بازجذب سروتونین مانند سرترالین یا مهار کننده های فسفودی استراز نوع سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل (سیالیس) هستند. داروهای گروه بازدارنده های بازجذب سروتونین توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای درمان استرس و سایر بیماریهای خاص تأیید شده است. اما آنها به طور خاص برای درمان زود انزالی تأیید نشده اند.البته شما می توانید از بهترین کاندوم ضد حساسیت نیز استفاده کنید.

 

قرص زود انزالی یا داروهای خانگی بدون نسخه

بهترین قرص تاخیری گیاهی در سایت های خرید لوازم جنسی و سایر فروشگاه های مرتبط موجود هستند. این قرص ها اغلب حاوی مواد گیاهی مانند تک شاخ یا اپیدیدیم هستند و معمولا در بهبود عملکرد جنسی بسیار محبوب هستند. اگرچه ممکن است این قرص ها وسوسه کننده به نظر برسند ، اما همیشه به خاطر داشته باشید که اکثر این ادعاها و تبلیغات صحت ندارند و هیچ شواهد علمی برای اثبات ادعای آنها وجود ندارد. علاوه بر این سبک قرص های تاخیری مورد تأیید رسمی سازمان غذا و داروی آمریکا نیستند و بهتر است تبلیغات آنها را زیاد جدی نگیرید.

قرصهای تاخیری چه عوارضی ممکن است داشته باشند؟

احتقان بینی یا آبریزش بینی: یکی از شایع ترین عوارض مصرف این داروها احتقان بینی یا آبریزش بینی است که اغلب خود به خود برطرف می شود ، اما در صورت تداوم این عارضه، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

سرگیجه: سرگیجه عارضه ای است که پس از افزایش نیتریک اکسید پس از مصرف قرصهای با تاخیر ایجاد می شود. در صورت احساس سرگیجه ، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

سرخی: مصرف این داروها باعث قرمزی موقت پوست صورت ، جوش و لکه های پوستی می شود.

بدن درد می کند: درد در همه ماهیچه های بدن ، به ویژه کمردرد ، از عوارض جانبی قرص های با تاخیر است.

مشکلات گوارشی: داروهای ناتوانی جنسی باعث سوء هاضمه و اسهال می شوند و مشکلات گوارشی ایجاد می کنند. بهتر است رژیم غذایی خود را تغییر دهید و آب زیادی بنوشید تا از این عارضه جلوگیری کنید.

تغییر در بینایی: داروهای ناتوانی جنسی بینایی فرد را تغییر داده و بر روی بینایی تأثیر منفی می گذارد و باعث تاری دید می شود.از دست دادن بینایی یک مشکل قابل توجه است و باید سریع به پزشک مراجعه کنید.

سردرد: یکی از شایع ترین عوارض جانبی قرص هاب تاخیری سردرد است که با بالا رفتن میزان نیتریک اکسید باعث ایجاد تغییر ناگهانی در جریان خون و در نتیجه سردرد می شود. سردرد مشکلی است که با تمام داروهای ناتوانی جنسی مشاهده می شود.

اگر بخاطر عوارضی که ممکن است قرص های تاخیری داشته باشند نگران هستید می توانید از بهترین کاندوم برای جلوگیری از بارداری استفاده کنید.

افرادی که باید از مصرف این قرص های تاخیری خودداری کنند!

افراد مبتلا به بیماری های قلبی ، فعالیت جنسی خطر مشکلات قلبی را افزایش می دهد. بنابراین ، مصرف قرصهای با تاخیر بسیار خطرناک است. قرص های تاخیری برای افراد مبتلا به پریاپیسم مضر است و مشکل را بدتر و دردناک تر می کند. عوارض پریاپیسم شامل مشکلات گلبول های قرمز خون مانند کم خونی داسی شکل ، سرطان خون ، مولتیپل میلوما است که سرطان سلول های پلاسما است و می تواند به عنوان درد استخوان یا شکستگی ، نارسایی کلیه یا کم خونی رخ دهد. وی همچنین پیرن را نام برد که بیماری آلت تناسلی است.اگر به هر دلیلی نمی خواهید از قرص های تاخیری استفاده کنید می توانید از بهترین کاندوم تاخیری استفاده کنید.

 

افرادی که مشکل بینایی دارند نباید از قرص های با تاخیر استفاده کنند. خطر نابینایی در افرادی که دارای نوروپاتی قدامی بینایی غیر آرتروز هستند بسیار زیاد است. افراد مبتلا به بیماری کلیوی یا افرادی که تحت دیالیز هستند. بدن این افراد نمی تواند این دارو را به درستی دفع کند و وجود دارو در بدن عوارض جانبی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بدن افراد مبتلا به بیماری کبد نمی تواند به درستی از این دارو استفاده کند ، باعث می شود که فرد عوارض جانبی بسیار شدیدی داشته باشد. قرص های تاخیری وضعیت افراد مبتلا به زخم معده یا افرادی که دارای اختلالات انعقادی خون هستند را بدتر می کند. اگر از این دارو استفاده می کنید ، باید کاملاً زیر نظر پزشک باشد. افراد مسن و افراد مبتلا به آلرژی شدید نباید از این دارو استفاده کنند.

منبع: بهترین یاب

 

[ بازدید : 81 ]
[ ] [ 15:43 ] [ سعید علی وردی خانی ]

کرم گیاهی ضد چروک و نکاتی که باید بدانید!

کرم ضد چروک با فرمول منحصر به فرد به سرعت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و خطوط اخم و چین و چروک های پیشانی را به میزان قابل توجهی از بین می برد و ظاهری جوان تر و زیبا تر به پوست می بخشد. ترکیبات موجود در این کرم با جلوه ای شبیه بوتاکس ، از انتقال سیگنال های عصبی به عضلات پوست جلوگیری کرده و از انقباض ماهیچه های پوست جلوگیری می کند و در نتیجه چین و چروک کمتری روی پوست باقی می ماند. ترکیبات موجود در کرم ضد چروک نیز با پر کردن خط اخم و چین و چروک ها تنها چند دقیقه پس از استفاده ، به تولید کلاژن و تغذیه سلول های جدید کمک می کند.

خصوصیات مهم یک کرم گیاهی ضد چروک

کرم ضد چین و چروک در صورتی موثر خواهد بود که مواد مورد استفاده از مواد عالی و درجه یک باشد.این کرم ها در بالا بردن و سفت شدن پوست تاثیر زیادی ندارند و پوست را نرم و مرطوب می کنند. هنگام خرید یک کرم ضد چروک خوب ، باید در مورد مواد استفاده شده در آن بسیار دقت کنید. کرم ضد چروک معمولاً حاوی ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید است که رنگ پوست را بهبود می بخشد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. علت آن پیری و عوامل محیطی مانند آلودگی ، نور خورشید ، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی است.

یک کرم ضد چروک خوب حاوی موادی مانند مرطوب کننده ، رتینوئیدها و ویتامین C و E است. مرطوب کننده های پوست نقش مهمی در جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست دارد. این مرطوب کننده ها پوست را انعطاف پذیر کرده و از پوست در برابر کشش محافظت می کنند. سرم های حاوی ترکیباتی مانند گلیسیرین ، موم و پروتئین در بازار موجود است. رتینوئیدها حاوی ویتامین A هستند که از پوست آسیب دیده در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کرده و کلاژن پوست را افزایش می دهد. ویتامین های C و E اکسیژن را به پوست می رسانند و رادیکال های آزاد پوست را کنترل می کنند.

لایه کرم ضخیم تر، تأثیر آن را افزایش نمی دهد

تحقیقات زیادی در مورد استفاده قانونی از کرم ها و داروها انجام شده است. این مقدار برای هر کرم و ماده فعال متفاوت است. معمولاً میزان مجاز و نحوه مصرف هر کرم در بروشور آن نوشته شده است. به عنوان مثال ، میزان و روش استفاده از کرم ضد آفتاب با کرم ضد چروک یا کرم دور چشم متفاوت است. لایه ضخیم تری از کرم روی صورت لزوماً تأثیر آن را افزایش نمی دهد. فقط در برخی از کرم ها ، مانند مرطوب کننده ها ، استفاده از لایه ضخیم تر ، میزان روغن کاری کرم را افزایش می دهد. استفاده بیش از حد از کرم های ضد چروک باعث ایجاد حساسیت می شود. کرم بوتولیز فقط عضلات را برای مدت زمان بسیار کوتاهی شل می کند ، در حالی که تزریق بوتاکس می تواند ماهیچه ها را تا حدود 6 ماه فلج کند.

کرم شب بزنم یا روز؟

حدود 40 سال پیش ، هنگامی که استفاده از کرم های آرایشی افزایش یافت ، تولیدکنندگان کرم ، برای افزایش فروش محصولات خود ، ادعا کردند که اگر فردی از کرم شب استفاده می کند ، باید از کرم روز خود نیز استفاده کند تا در صورت عدم وجود چنین چیزی ، تأثیر آن را ببیند. درست است، واقعی. برخی از کرم ها به نور خورشید حساس هستند و باید در شب استفاده شوند.

 

منبع مطلب


[ بازدید : 42 ]
[ ] [ 11:26 ] [ سعید علی وردی خانی ]

آموزش استفاده از روش تنفس ويم هوف

روش مدیتشین تومو یا مدیتیشن مرد یخی و مدیتیشن ویم هوف

(این روش مدیتیشن اوست و مدیتیشن او در زیر آب سرد در کتاب صوتی قرار دارد و کتاب صوتی را می توانید با وارد کردن ایمیل خود دریافت کنید)

 

همچنین تکنیک مدتیشن ویم هوف توسط پویا شریف که پس از بررسی های زیاد آماده شده برای شما ارسال می گردد و رایگان می توانید آن را هم دانلود کنید.

روش ویم هوف شبیه به مدیتیشن تومو (گرمای درونی) و پرانایاما (تنفس یوگا) است مدیتیشین تومو (مدیتیشن Tummo ) نام دارد.

در حالی که ویم سالهاست که یوگا و مراقبه را مورد مطالعه قرار داده است ، این تکنیک در ابتدا ناشی از اصطلاح “طبیعت سخت سرد” است. او با قرار گرفتن در معرض شرایط تلخ طبیعت ، آموخت که در برابر نیروهای شدید سرما ، گرما و ترس مقاومت کند. اگر این روش یا تکنیک را به درستی یاد بگیرید ، این کار را به شما امکان می دهد که همین کار را انجام دهید.

بخش اول یک تمرین تنفسی است.

 

۱) راحت شوید و چشمان خود را ببندید

در حالت راحتی بنشینید. اطمینان حاصل کنید که می توانید ریه های خود را آزادانه و بدون احساس انقباض گسترش دهید.( توصیه می شود این عمل را درست بعد از بیدار شدن از خواب انجام دهید زیرا شکم شما خالی است.)

۲) گرم کردن

نفس عمیق بکشید واقعاً نفس بکشید تا زمانی که احساس فشار ناچیزی از درون سینه بر روی خمیدگی خورشیدی خود داشته باشید. این لحظه را نگه دارید و سپس کاملاً بازدم کنید. هوا را تا آنجا که می توانید فشار دهید.

این گرم کردن را ۱۵ بار تکرار کنید.

سپس نفس خود را خارج کنید تا تمام هوا از شش های شما خارج شود و  تا زمانی که می توانید نگه دارید

و بعد آن سراغ مرحله زیر بروید

۳) ۳۰ تنفس

تصور کنید که بالون را منفجر می کنید. از طریق بینی نفس بکشید و از دهان بازدم کنید. شکم در هنگام نفس کشیدن به سمت داخل کشیده می شود و هنگام نفس کشیدن به سمت بیرون کشیده می شود. یک سرعت ثابت نگه دارید و از قسمت میانی خود به طور کامل استفاده کنید. چشمان خود را ببندید و این کار را حدود ۳۰ بار یا تا زمانی که احساس کنید بدن شما از اکسیژن اشباع شده است ، انجام دهید. علائم آن می تواند به سبک بودن ، احساس سوزن سوزن شدن در بدن ، افزایش انرژی الکتریکی باشد.

 

این تمرین قبل از آن تمرین تنفسی که داخل کتاب صوتی گفته می شود مناسب است و بهتر است انجام دهید و سپس زیر دوش آب سرد یا داخل آب سرد تکنیک تنفسی که داخل کتاب گفته شده را انجام دهید

 

منبع مطلب


[ بازدید : 42 ]
[ ] [ 10:29 ] [ سعید علی وردی خانی ]

راهنمای بازی Forza Horizon 5 | نکاتی مهم برای بهتر بازی کردن

پس از مدت ها انتظار، نهایتا بازی Forza Horizon 5 در دسترس علاقمندان قرار گرفت. با راهنمای فورتزا هورایزون ۵ در خدمت شما عزیزان هستیم. بازی به صورت ناجوانمردانه ای موفقیت آمیز عملکرد و توانست نظر تمام مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند و نمرات بالایی دریافت نماید. با وجود اینکه تنها یک روز از انتشار این اثر می گذرد، بیش از ۴ میلیون نفر مشغول تجربه این اثر می باشند. نکته خوشحال‌کننده اینجاست که بازی از همین الان در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار گرفته و بدین ترتیب خرید این سرویس اشتراک طلایی، می توانید به صورت کاملآ رایگان از تجربه فورزا هورایزون ۵ لذت ببرید. لازم به ذکر است که این نسخه تغییرات بسیاری نسبت به قسمت های پیشین خود داشته است. لذا تصمیم گرفتیم که مقاله‌ای با مضمون راهنمای Forza Horizon 5 برای شما عزیزان تدارک ببینیم و به مهمترین نکاتی که پیش از آغاز سفر هیجان انگیز خود در مکزیک باید بدانید، اشاره کنیم. پس در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

 

دانلود کنید : دانلود بازی برای پلی استیشن

شاید اولین بار که به تجربه بازی می پردازید و کنترل ماشینی را بر عهده می گیرید، کمی رانندگی کردن در فورزا هورایزن ۵ را آسان و بیش از حد راحت به پندارید. این موضوع به خاطر روشن بودن بسیاری از درایوینگ اسیست‌ها می‌باشد. دقت داشته باشید که خاموش کردن گزینه های کمکی و درایو اسیست ها، کنترل کردن ماشین را به میزان زیادی سخت‌تر می‌کند. در حقیقت با خاموش کردن این گزینه ها، کنترل تمام کنش و واکنش های ماشین در دستان شما می باشد. با این حال بد نیست بدانید که دریفت کشیدن در این حالت، بسیار آسان تر می باشد و همچنین هر چه تعداد بیشتری از درایو ها را غیر فعال کنید، اعضای برد در مسابقات، جایزه بیشتری دریافت خواهید کرد. به هر حال به شما پیشنهاد می دهیم که پیش از تبدیل شدن به یک راننده فوق حرفه ای، بهتر است گزینه Driving Line را روشن نگاه دارید. همچنین با قرار دادن گزینه Damage بر روی حالت Cosmetic ، تصادفات شما در پیست مسابقه آسیب خاصی به بازدهی ماشین تان نخواهد رساند. این گزینه نیز برای یک مسابقه راحت و همچنین حرفه ای، بسیار موثر و خوب می باشد.

دانلود کنید : دانلود بازی ماینکرافت برای کامپیوتر

به صورت کلی هر چه شرایط را برای خود سخت کار کنید و رانندگی حرفه ای تری را به نمایش بگذارید، جوایز ارزنده تری را دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که برای پیدا کردن درایوینگ اسیست ها ، لازم است که در ابتدا گزینه Pause را فشار دهید و سپس به قسمت ستینگ بروید. حال وارد Difficulty Options شوید در این بخش میتوانید تمام درایوینگ اسید ها را مشاهده نمایید.

دقت داشته باشید که خاموش کردن Traction و Stability می‌تواند به میزان زیادی رانندگی در فورزا هورایزن ۵ را سخت تر کند.

منبع :ادامه مطلب در  نوین اسپات


[ بازدید : 47 ]
[ ] [ 10:15 ] [ سعید علی وردی خانی ]

سئو چیست؟ (آموزش سئو از صفر تا صد)

قبل از پرداختن به درامد یک سئو کار لازم هست در نظر داشته باشیم با دیدن چندتا آموزش سئو نمی توانیم ادعای سئو کار یا متخصص سئو بودن را روی خودمان بگذاریم،صرفا شما آموزش سئو که میبینید چهارچوب مسیر را یاد میگیرید و برای سئو کردن هر کسب و کاری نیاز به تحلیل جداگانه داشته باشید تا یک سایت را در صفحه اول گوگل ببینید.

بعد از این که چند تا آموزش سئو را دیدید لازم هست یک سایتی را هم بالا بیاورید تا هر انچیزی که در مورد سئو یاد میگیرید را روی آن سایت پیاده کنید، ودر آن موقع میبینید که فقط دیدن دوره های سئو سخت است که یک سایتی را به نتایج اول گوگل بیاورید ،در سئو همیشه باید در حال صحیح و خطا باشید و هیچ مسیر مشخصی برای رسیدن به نتایج اول گوگل وجود ندارد ، وبعد از انجام چند تا پروژه سئو به مرور زمان تبدیل به یک سئو کار خواهید شد .

کسب درامد سئو کار به خودش بستگی دارد ، می تواند در یک شرکت بصورت کارمندی با حقوق مشخص مشغول بکار شود و یا میتواند بصورت فریلنسری پروژه دریافت کند وانجام بدهد،هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خودشان را دارند برای مثال یکی از معایب کار شرکتی این است که شما نمیتوانید حقوق بالاتری را دریافت کنید (شاید یک پاداش تعلق بگیرد)ولی مطمئنا ناچیز خواهد بود ولی در نظر داشته باشید فشار کمتری نسبت به کار فریلنسری است اگر بخواهم بیشتر توصیح بدم شما کارمند آن شرکت هستید و در صورت ناموفق بودن پروژه شما جواب گوی کارفرما نیستید و مدیر یا سرپرست پروژه جوابگو خواهد بود و یک مزایای دیگر کار شرکتی این است که در صورت بزرگ بودن پروژه سئو چندین نفر برای پروژه اختصاص داده می شود،ولی در کار سئو بصورت فریلنسری برعکس مواردی هست که گفتیم،یعنی علاوه بر این که حقوقی را دریافت می کنید که خودتان تعیین میکنید وباید جوابگوی صفر تا صد پروزه باشید.

 

وظایف اصلی کارشناس سئو:

تحقیق و بررسی

-بررسی سئو فنی یا همان سئو تکنیکال سایت

-بررسی سئو خارجی سایت

-ردیابی، تجزیه و تحلیل و بهبود نتایج سئو داخلی و سئو خارجی سایت

 

تحقیق و بررسی سئو سایت

به گفته درصد بسیار زیادی از متخصصین سئو در سراسر جهان، این مهم ترین مرحله در فرآیند سئو است. زیرا قبل از شروع هر کاری، ابتدا باید چیزهایی را مطالعه کنید تا ببینید چه چیزی را باید تغییر دهید و بسازید،هدف خود را از سئو بنویسید – چرا سئو را انجام میدهید؟ چرا می خواهید مردم سایت شما را پیدا کنند؟ آیا بررسی سایت شما اطلاعات کافی در مورد خدمات/محصولات شما به مشتری احتمالی می دهد

تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و مردم از چه کلماتی برای جستجوی خدمات شما استفاده می کنند و….

برای تحقیقات کلمات کلیدی میتوانید در سایت هایGoogle Adwords، kwfinder، keywordtool،Keyword Planner ثبت نام کنید و بهترین کلماتی که برای کسب کار شما است را پیدا کنید.

برای بررسی سئو خارجی سایت هم میتوانید از ابزار های Ahrefs ،Moz،Semrush،Alexa رقبای سایت مورد بررسی قرار میگیرد و تا یک صفحه بهتر از رقبای خود بسازید و به گوگل ثابت بشه که بهتر از آن ها هستیم

ابزارهای بررسی وضعیت سئو سایت سایت

Google Analytics، Google Webmaster Tools و Bing Webmaster Tools ثبت نام کنید و حساب های خود را تأیید کنید – بعداً به این ها نیاز خواهید داشت.
گوگل آنالیتیکس را در سایت خود پیاده کنید و اجازه دهید حداقل 2 هفته قبل از شروع هر گونه سئو، داده ها را جمع آوری کند و این به شما این امکان را می دهد که داده هایی را جمع آوری کنید تا پایه های فرآیند سئو را بر اساس آن بنا کنید.

از سرچ کنسول گوگل و بینگ هم برای بررسی تمامی صفحات ایندکس شده مورد استفاده قرار میگیرد،و تمامی خطاهای موجود را در سرچ کنسول میتوان مشاهده کرد و بعد از رفع خطا هم به شما اعلام میکند که رفع خطا شده یا دوباره شکل دارد.

 

سئو جستجوی صوتی

جستجوی صوتی از طریق گوگل روندی است که در حال تحول است و اهمیت آن در سال های آینده همچنان رو به افزایش خواهد بود و طبق تحقیقات انجام شده  بیش از نیمی از جستجوها تا سال 2022 صوتی خواهند بود به همین دلیل، کسب و کارها باید به فکر سئو صوتی باشند.

یکی از استراتژی های سئو مهم برای جستجوی صوتی این است که به نحوه صحبت افراد و سؤالاتی که می توانند بپرسند تمرکز کنید و این امر تمرکز محتوای خود را بر پاسخ به سؤالات خاصی که مردم از موتورهای جستجو می پرسند بسیار مهم می کند.

یکی دیگر از استراتژی های مهم جستجوی صوتی که خوب است، پیاده سازی Schema Markup در وب سایت خود است، این اطلاعات خاص و مهمی است که می توانید مستقیماً در موتورهای جستجو نمایش دهید بدون اینکه کاربر مجبور باشد روی وب سایت شما یا صفحه خاصی از آن کلیک کند.

 

سئو محلی

این امر به ویژه برای مشاغلی که مشتریان محلی را هدف قرار می دهند، مانند مغازه ها، رستوران ها،غیره مهم است نتایج محلی گوگل به گونه ای بهینه شده اند که هنگام جستجوی یک سرویس یا محصول + شهر تولید شوند. همچنین بسته به نزدیکی یک کسب و کار رخ می دهند، و این زمانی اتفاق می افتد که ردیابی GPS دستگاه شما روشن باشد و نقشه گوگل دقیقاً بداند شما کجا هستید.

استفاده از سئوی محلی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا افراد بیشتری در تلاش هستند تا نزدیک ترین مکان به خود را پیدا کنند، جایی که می توانند یک محصول را خریداری کنند یا از یک سرویس استفاده کنند.

 

سئو  موبایل

استفاده گوگل از دستگاه های تلفن همراه در حال حاضر تقریباً 60٪ از جستجوهای کلی موتورهای جستجو را تشکیل می دهد. پلتفرم‌های بزرگی مانند گوگل، یوتیوب و فیسبوک به خوبی با این روند سازگار شده‌اند و اپلیکیشن‌های موبایلی را ارائه می‌کنند که ساده‌تر هستند و جستجوی اطلاعات از طریق آنها بسیار سریع‌تر و آسان‌تر است. با این حال، وقتی صحبت از جستجوی محصولات یا خدمات از طریق گوگل می شود، وب سایت هایی که ایجاد می شوند باید به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه سئوشوند.


[ بازدید : 41 ]
[ ] [ 12:28 ] [ سعید علی وردی خانی ]

جعل امضا و مجازات آن در قانون مدنی

 

 جرم جعل و استفاده از سند مجعول از جمله جرائمی است که به علت سلب اعتماد آحاد جامعه نسبت به اسناد و مدارک و ضررهای مالی و غیر مالی که بدنبال دارد ، قانونگذار مجازاتهای شدیدی را برای این دسته جرایم در نظر گرفته است . معمولا جرم جعل مقدمه جرائم مالی از جمله کلاهبرداری است .

موردی که شخصی با جعل شناسنامه و معرفی خود به عنوان فردی مجرد (در حالی که این فرد سابقه ازدواج را داشته ) و ازدواج سابق را بوسیله شناسنامه جعلی پنهان می کند و با فریب شخصی که از موضوع ازدواج سابق طرف مقابل بی اطلاع است و صرفا به خاطر اعتماد به شناسنامه آن فرد با او ازدواج می کند یا فردی که با ارائه شناسنامه و دیگر اسناد هویت جعلی ملک متعلق به دیگری را می فروشد ، در این موارد جعل اسناد هویتی باعث سردرگمی و عدم اعتماد مردم به این قبیل مدارک می شود و آثار مالی و غیر مالی مخربی را در جامعه دارد .

چرا که استحکام روابط مالی و اقتصادی و اجتماعی جامعه و اعتماد یکایک اشخاص اعم از مردم عادی و سازمانها و اشخاص حقوقی دولتی و عمومی و خصوصی به اسناد و مدارک بسیار مهم می باشد .

جعل در لغت به معنای منقلب نمودن ، قرار دادن ، تغییر دادن ، ساختن و آفریدن می باشد . به موجب قانون جعل و استفاده از سند مجعول جرم می باشد و در مواد مختلف قانون مجازات اسلامی و دیگر قوانین مجازاتهایی را برای آن در نظر گرفته است .

قانون تعریفی از جعل ارائه نکرده است و مصادیق جعل را نام بده است . در ادامه با وکیل دعاوی جعل و استفاده از سند مجعول همرا باشید تا اشاره ای به مصادیق جعل در قانون مجازات اسلامی داشته باشیم .

اقداماتی که جعل محسوب می شوند

ساختن نوشته یا سند یا ساختن مهر یا امضای اشخاص رسمی یا غیر رسمی ، خراشیدن یا تراشیدن یا قلم بردن یا الحاق یا محو یا اثبات یا سیاه کردن یا تقدیم تاخیر تاریخ سند نسبت به تاریخ حقیقی یا الصاق نوشته ای به نوشته دیگر یا به کار بردن مهر دیگری بدون اجازه صاحب آن و نظایر اینها به قصد تقلب.

ساختن نوشته و سند : منظور از این مورد اینست که شخصی یک سند را از ابتدا تا انتها می سازد . مثلا اقدام به درست کردن یک قولنامه یا شناسنامه یا سند مالکیت یا گذرنامه جعلی می کند .

ساختن مهر : در صورتی که شخصی اقدام به ساختن مهر یا مهر امضای اشخاص دیگر کند .

خراشیدن : منظور از خراشیدن محو کردن قسمتی از کلمه است .مثلا با خراشیدن نقطه ای را حذف کنند .

تراشیدن : منظور از تراشیدن از بین بردن کلمه یا جمله ای از نوشته است .

قلم بردن : منظور از قلم بردن عبارت است از تغییر و تبدیل کردن حروف مثلا اضافه کردن نقطه یا تبدیل عدد 1 به 2

الحاق : الحاق نیز به معنی اضافه کردن کلمه یا عدد و رقم یا ویرگول و .. به نوشته است .

محو کردن : منظور از محو کردن پاک کردن نوشته اعم از کلمه یا جمله با مواد شیمیایی است بر خلاف تراشیدن و خراشیدن که با اجسام نوک تیز اقدام می شود .

اثبات : عبارت است از اعتبار دادن به امر باطل در نوشته و سند . مثلا خط بطلان را که روی سند به نشانه بطلان و بی اعتباری کشیده شده است را پاک کنند تا سند را معتیر جا بزنند .

سیاه کردن : منظور از سیاه کردن ریختن جوهر و مواد دیگر روی نوشته به قصد ناخوانا کردن یا حذف آن از نوشته است .

تقدیم یا تاخیر تاریخ سند : منظور از این مورد آن است که شخصی تاریخ سند مندرج در سند را تغییر دهد و یا به قبل برگرداند یا تاریخ را به جلو بیندازد . مانند تاریخ قولنامه یا چک یا رسید

الصاق : منظور از الصاق آن است که قسمت هایی از یک نوشته به نوشته دیگر الصاق و ضمیمه شود . مثلا جدا کردن امضا یا مهر زیر یک نوشته و اضافه کردن آن به نوشته دیگر .

به کار بردن مهر دیگری بدون اجازه صاحب آن : در این مورد شخصی مهر دیگری را که به هر نحو بدست آورده است بدون اجازه صاحب آن ذیل نوشته ای می زند .

در صورتی که شخصی آگاهانه و از روی عمد و به قصد تقلب به چنین اعمالی بزند با تحقق سایر شرایط از جمله قابلیت ورود ضرراعم از مادی یا معنوی و .. جاعل محسوب می شود و به مجازات مقرر در قانون محکوم می شود . همچنین اشخاصی که با علم به جعلی بودن سند اقدام به استفاده از اسناد مجعول کنند به مجازات استفاده از سند مجعول محکوم می شوند .

مجازات جعل قولنامه و اسناد عادی

چنانچه شخصی در اسناد عادی مانند قولنامه یا قرارداد اجاره یا رسید عادی مانند چک و سفته مرتکب جعل شود یا با علم به جعلی بودن از آنها استفاده کند به حبس از 6 ماه تا 2 سال و جزای نقدی محکوم می شود .

جعل مدارک دانشگاهی

هر شخصی که مدارک اشتغال به تحصیل یا قارق التحصلی یا تاییدیه یا ریز نمرات تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی داخل یا خارج از کشور را جعل کند یا با علم به جعلی بودن آن را مورد استفاده قرار دهد علاوه بر جبران خسارت به حبس از 1 تا 3 سال محکوم خواهد شد .

جعل امضای روسای سه قوه و رهبر

هر کس احکام یا امضا یا مهر یا فرمان یا دستخط رهبر و یا روسای سه قوه را به اعتبار مقام آنان جعل کند یا با علم به جعل یا تزویر استعمال نماید به حبس از 3 تا 15 سال محکوم خواهد شد .

جعل احکام دادگاه و اسکناس و مهر و تمبر و علامت دولتی

هر کس یکی از اشیای زیر را جعل کند یا با علم به جعلی بودن مورد استفاده قرار دهد به حبس از 1 تا 10 سال محکوم می شود

  • احکام دادگاهها یا اسناد یا حواله های صادره از خزانه دولتی
  • اسکناس رایج داخلی یا خارجی یا اسناد بانکی نظیر برات های قبول شده از طرف بانک ها و سایر اسناد تعهد آور بانکی
  • منگنه یا علامتی که برای تعیین عیار طلا یا نقره به کار می رود .

می بایست در نظر داشت در قانون مجازات اسلامی و دیگر قوانین موارد متعدد دیگری نیز به عنوان مجازات جعل و استفاده از سند مجعول تعیین شده است و محدود به موارد فوق نیست .

 منبع سایت : حامد پروندی


[ بازدید : 43 ]
[ ] [ 10:10 ] [ سعید علی وردی خانی ]

خرید پیج اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مهمترین مزیت های خرید پیج این است که بدون زحمت و فقط با پرداخت هزینه می توانید یک پیج آماده با فالوورهای فعال در اینستاگرام داشته باشید. صرفه جویی در زمان برای هر کسب و کاری مهم است. ممکن است همین حالا رقبای شما پیشرفت زیادی کرده اند و به خاطر این موضوع اگر شما بخواهید کسب و کار خود را در اینستاگرام شروع کنید زمان زیادی را از دست خواهید داد.

بهتر است شروع پر قدرتی داشته باشید و از همین حالا به فکر خرید پیج اینستاگرام برای بیزنس خود باشید. اما باید یادتان باشد که پیجی که خریداری می کنید فالوورهای فیک نداشته باشد و کاملا واقعی باشد. چون پیجی که فالوور فیک داشته باشد اصلا به رشد کسب و کارتان کمک نمی کند و فقط نشان دهنده اعتبار کاذب شماست.

 

از سایت معتبری برای خرید پیج اینستاگرام اقدام کنید

مهمترین چالش هنگام خرید پیج اینستاگرام این است که از کی بخریم؟ از چه سایتی پیج بخریم؟ از شخص بخریم یا شرکت؟ و… متاسفانه به دلیل کلاه برداری های زیادی که در خرید فروش پیج اتفاق افتاده است چشم خیلی از مشتریان برای انجام معامله ترسیده است و به راحتی به هر کسی اعتماد نمی کنند.

اولین موضوع که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه از شخص پیج نخرید! حتما باید از شرکت یا سایت معتبری پیج خریداری کنید. قدیمی بودن، اینماد داشتن، آدرس واقعی و شماره تماس ثابت داشتن و پاسخگو بودن پشتیبانی را قبل از خرید پیج از هر سایتی باید بررسی کنید.

در صورتی که از شخص پیجی خریداری کنید اگر خدای ناکرده سرتان کلاه رود پروسه شکایت از آن خیلی سخت و شاید غیرممکن باشد. اما اگر از شرکتی پیج را خریداری می کنید چون حقوقی محسوب می شود خیلی راحت می توانید مراحل قانونی را طی کنید.

 

سوالات مهم هنگام خرید پیج اینستاگرام

قبل و بعد از اینکه پیج اینستاگرام خود را تهیه کنید یک سری سوالات متداول ممکن است برای شما پیش آید که در این قسمت قصد دارم آن ها را مطرح کنم و به آن ها پاسخ دهم.

 

پیج اینستاگرام بافالوور واقعی بخریم یا فیک؟

بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. اما به طور کلی سعی کنید پیج با فالوورهای واقعی خریداری کنید.

 

آیا بعد از خرید پیج اینستاگرام ریزش فالوور هم داریم؟

بستگی به نوع پیج و محتوایی که تولید می کنید دارد. اگر پیج اینستاگرام با فالوورهای غیرواقعی خریداری کنید که ریزش زیادی نخواهد داشت.

 

بعد از خرید پیج اینستاگرام چطور امنیت آن را تامین کنیم؟

بهترین و سریع ترین راه این است که تایید دو مرحله ای را فعال کنید. البته حتما شماره تماس و ایمیل پیج را نیز باید تغییر دهید.

 

بهترین سایت برای خرید پیج اینستاگرام کدام است؟

بهتر است در گوگل عبارت خرید پیج اینستاگرام را جست و جو کنید و یکی از 3 سایت اول را برای خرید پیج انتخاب کنید.

 

پیج خریداری شده کی به شما تحویل داده می شود؟

معمولا پروسه خرید تا آماده سازی پیج بین 1 الی 3 روز زمان می برد.

 

منبع : https://caferahnama.com/buy-instagram-page/


[ بازدید : 45 ]
[ ] [ 9:16 ] [ سعید علی وردی خانی ]

با بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

 

خرید فالوور اینستاگرام برای بسیاری از پیج های ایرانی که در زمینه کسب و کار در حال فعالیت می باشند و یا می خواهند پیج سرگرمی خود را مدیریت کنند یکی از بهترین روش های پیش رو به شمار می رود و شما می توانید از آن استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که آشنایی با بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می تواند قطعا به شما کمک کند تا شما بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. الماس فالوور به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام به شمار می رود و خدمات خود را به صورت حرفه ای به شمار می رود و شما می توانید با خیال راحت از این سایت استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که الماس فالوور به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا بهترین خرید را داشته باشید و امنیت پیج شما در این روش از بین نمی رود. همچنین باید در نظر داشته باشید که این سایت می تواند فالوور واقعی را در اختیار شما قرار دهد و شما با خیال راحت از الماس فالوور، به عنوان بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام خرید خود را انجام دهید.

 

 

خرید لایک ارزان و سریع به صورت واقعی از الماس فالوور

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در نظر داشته باشید، آن است که الماس فالوور می تواند علاوه بر فروش لایک، به شما در زمینه خرید لایک ارزان و سریع کمک شایانی نماید و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده داشته باشید. در نظر داشته باشید که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود و شما برای پیج خود می توانید خرید لایک ارزان را داشته باشید. در نظر داشته باشید که این خدمات به صورت کاملا حرفه ای در دسترس شما می باشد و شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب، لایک واقعی را بر روی پست های خود داشته باشید که همین مسئله باعث شده است تا بسیاری از پیج ها از این خدمات استفاده کنند. نباید از یاد برد که خرید لایک ارزان و سریع واقعی می تواند در رشد بیشتر پیج شما برای ورود به اکسپلور ارائه می کند و شما می توانید از آن استفاده داشته باشد. سرعت بالای ارائه خدمات باعث می شود تا شما بتوانید با خیال راحت از این خدمات استفاده داشته باشید.

 

خرید ویو آنی، برای پست هایی که کمتر دیده شده اند

ویو یا بازدید را می توان یکی از مهم ترین مسائلی که در دسترس شما می باشد و شما می توانید از خدمات مربوطه استفاده داشته باشید. خرید ویو آنی با قیمتی بسیار مناسب در دسترس شما می باشد و شما می توانید از این خدمات استفاده داشته باشید. الماس فالوور برای پست های جدید شما که کمتر دیده شده اند، امکان خرید ویو آنی را به وجود آورده است و شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده داشته باشید. این خدمات به خصوص برای پیج هایی که می خواهند اسپانسر جذب کنند گزینه ای کاملا مناسب به شمار می رود و واینرها یا کسب و کار ها می توانند از خدمات خرید ویو آنی شرکت الماس فالوور استفاده داشته باشند.

الماس فالوور به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد و شما می توانید با خیال راحت از خدمات خرید فالوور، لایک و ویو استفاده داشته باشید.

 


[ بازدید : 47 ]
[ ] [ 18:02 ] [ سعید علی وردی خانی ]

آموزش افزايش سرعت مرورگرهاي مختلف با 4 ترفند کليدي

افزایش سرعت مرورگر هدف بسیاری از کاربران امروزی است. چون بر اساس اخبار تکنولوژی با پیشرفت فناوری در سطوح جدید و بی‌نظیر و افزایش سرعت روزافزون پهنای باند، آدمی انتظار دارد که بتواند با کارآمدی بیشتری از اینترنت استفاده کند.

با این همه پیشرفت باز هم عواملی هستند که مانع تجربه‌ لذت جستجوی بدون وقفه در اینترنت می‌شوند. در ادامه نکاتی برای افزایش کیفیت و بهره‌وری جستجو در اینترنت ذکر کرده‌ایم.

با مطالعه این ترفندهای کامپیوتر و اجرای آن‌ها می‌توانید از گشت‌وگذار با اینترنت سریع‌تر، لذت ببرید و به هدف افزایش سرعت مرورگر برسید. پس تا انتها همراه روکیدا باشید.

1- از یک مرورگر سریع و کوچک استفاده کنید

مرورگری که استفاده می‌کنید بسیار مهم است. مرورگر شما باید علاوه بر سرعت بالا، بتواند امنیت کافی را برای دسترسی وب شما فراهم کند.

مرورگر شما مانند دروازه‌ شخصی ورودتان به اینترنت است. بنابراین باید مرورگری را انتخاب کنید که به شما اطمینان دهد زمانی که در اینترنت هستید بدون قطعی خواهید بود.

زمان بارگذاری صفحه یکی از عوامل دخیل در سرعت مرورگر است. در واقع مدت زمانی است که طول می‌کشد تا مرورگر به ما صفحه سایت را نشان دهد. این زمان با توجه به نوع مرورگر و تعداد افزونه‌های تعیین می‌شود.

اندازه‌گیری زمان بارگذاری بسیار سخت است زیرا عوامل متعددی روی آن تاثیر دارند. اما به طور کلی گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری مرورگرهای سریعی هستند.

 

افزونه‌ها به آسانی می‌توانند سرعت کامپیوتر شما را کم کنند. از طرفی آ‌نقدر باعث فرسایش سیستم شما شوند که در نهایت نتیجه آن خرابی و مشکل کامپیوتر شما باشد.

اگرچه بعضی افزونه‌ها بسیار مفید هستند ولی با توجه به آن چه گفتیم بهتر است دائما مشکل نداشتن آن‌ها بررسی کرده تا افزایش سرعت مرورگرتان را تجربه کنید.

2- حافظه پنهان (cache) مرورگر خود را بهینه‌سازی کنید

وقتی که شما در حال جستجو و گشت وگذار در اینترنت هستید و هر صفحه وبی را که بازدید می‌کنید، مرورگر شما به‌صورت خودکار در قالب یک فایل کپی در هارد دیسک شما ذخیره می‌کند.

این فایل‌ها در حافظه پنهان کامپیوتر شما ذخیره می‌شود تا به بارگیری سریع‌تر آن صفحات وب خاص در آینده کمک کند.

هر وقت که دوباره به آن سایت‌ها را سر می‌زنید مرورگرتان فقط قسمت‌های جدیدی را که از آخرین بازدیدتان اضافه شده‌اند بارگیری می‌کند.

اگر حجم حافظه پنهان شروع افزایش پیدا و شما زیاد به سایت‌های قبلی مراجعه نکنید این بار اضافی حافظه مرورگر را کند می‌کند و نمی‌توانید به هدفتان از افزایش سرعت مرورگرتان برسید. اجازه دهید در ادامه بهینه‌سازی این فایل را برای مرورگرهای مختلف توضیح دهیم.

نحوه بهینه‌سازی کش مرورگر در کروم

  1. کروم را باز کنید.
  2. روی علامت 3 نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید.
  3. روی More Tools و سپس Clear Browsing Data کلیک کنید.
  4. برای حذف کل حافظه پنهان در کروم روی All Time کلیک کنید.
  5. Cookies and other site data وCached images and files را انتخاب کنید.
  6. روی Clear data کلیک کنید.

نحوه بهینه‌سازی کش مرورگر در فایرفاکس

  • فایرفاکس را باز کنید.
  • به منو بروید و روی گزینه Options کلیک کنید.
  • روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.
  • روی Cookies and Site Data کلیک کنید.
  • روی Clear data کلیک کنید.
  • گزینه Cached Web Content را انتخاب کنید.
  • بعد از اتمام کار کادر About را ببندید.

 

3- مدیریت درست تب‌ها را یاد بگیرید

کاربران برای افزایش سرعت مرورگر خود بهتر است در مورد مدیریت مفید تب‌های خود کوشا باشند. باز نگه داشتن صفحات متعدد سرعت جستجوی شما را پایین می‌آورد. بهترین روش برای مدیریت تب‌ها، نگه داشتن آن‌ها در تعداد کم است.

اگر کارتان ضروری است برای مدیریت تب‌ها و دسترسی آسان به همه آن‌ها توصیه می‌کنیم تعدادی از آن‌ها را بوکمارک کنید.

گوگل کروم دارای یک ویژگی کاربردی در این زمینه به اسم گروه‌بندی تب است.

این ویژگی در زیر مجموعه ابزارهای کروم موجود است. گروه‌بندی تب به ​​شما این امکان را می‌دهد که دسته‌ای از وب سایت‌ها را با یک کلیک به‌طور همزمان باز کنید.

می‌توانید نام و رنگ گروه تب را به سلیقه خود تغییر دهید و سپس تب‌های گروه را هر طور که خودتان دوست دارید مرتب و گروه‌بندی کنید.

این قابلیت به ویژه هنگام کار همزمان روی چندین پروژه یا هنگام مقایسه گروهی از محصولات بسیار مفید است.

برای ایجاد تب‌های گروهی، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. صفحه کروم را باز کنید و روی تب مورد نظر راست کلیک کنید. سپس گزینه‌Add tab to new group را انتخاب کنید.
  2. یک نام و رنگ برای گروه تب‌ها انتخاب کنید.
  3. تب‌های جدید باز کنید و روی هر کدام راست کلیک کنید و گزینه Add tab to new group را برای آن ها نیز انتخاب کنید.
  4. گروه هر یک از تب‌ها را انتخاب کنید. هر تب رنگ گروه خود را خواهد گرفت.

می‌توانید برای عملکرد بهینه و افزایش سرعت مرورگ خود از افزونه‌های مدیریت تب استفاده کنید.

این افزونه‌ها  با به تعویق انداختن تب‌های بلااستفاده، مدیریت سشن‌ها (sessions)، پیش نمایش تب‌ها و انجام سریع پاکسازی، باعث ذخیره حافظه می‌شوند و روی افزایش سرعت مرورگر تاثیر دارند.

کسانی که از کروم استفاده می‌کنند، می‌توانند از افزونه The Great Suspender استفاده کنند و آن‌هایی که کاربر فایرفاکس هستند، می‌توانند Max Tab را امتحان کنند.

4- از کامپیوتر خود خوب نگهداری کنید

اگر اینترنت شما همیشه بسیار کند است و تمام راه‌هایی که گفتیم برای افزایش سرعت مرورگ خود امتحان کردید، شاید زمان آن رسیده که به کامپیوترتان شک کنید.

 

می‌دانمی با شرایط فعلی اقتصادی خیلی از ما در موقعیت خرید یک سیستم جدید نیستیم. بنابراین شاید بخواهید این روش‌های ارزان را برای افزایش سرعت کامپیوتر خود در نظر بگیرید:

  • حافظه کامپیوتر خود را افزایش دهید تا توانایی سیستم برای اجرای سایت‌ها و برنامه‌های جدیدتر بالاتر برود.
  • Defragmentation را روی هارد دیسک خود اجرا کرده و با این کار به سیستم فایل خود کمک کنید تا کارایی بیشتری داشته باشد.
  • پردازش‌های خاصی در پس‌زمینه به‌صورت خودکار در جریان هستند و احتمالا شما از آن‌ها مطلع نیستید. مانند به‌روزرسانی‌های خودکار که پهنای باند را تنظیم می‌کنند. این‌ پردازش‌ها را در تسک منیجر ببندید.
  • ممکن است بعضی از ویروس‌ها دلیل کند شدن کامپیوتر شما باشند. به همین دلیل سعی کنید به طور منظم کامپیوتر خود را برای یافتن ویروس و بدافزارها بررسی کنید.
  • برنامه‌ و نرم‌افزارهایی را که نمی‌خواهید، از هارددیسک خود پاک کنید تا فضای خالی برای کامپیوتر خود ایجاد کنید.

نکات ساده برای افزایش سرعت مرورگر

چندین راهکار وجود دارد که ‌می‌توانید از آن‌ها برای کمک به بهینه‌سازی تجربه گردش در وب خود استفاده کنید. اما موفقیت شما بستگی به نوع کاری خواهد داشت که در محیط آنلاین انجام می‌دهید.

این ترفندهای ساده که در بالا برای افزایش سرعت مرورگر گفتیم مقصرهای اصلی تجربه گردش آهسته در وب را هدف قرار می‌دهند.

سعی کنید از تعداد اندکی افزونه‌ها استفاده کنید تا تجربه بهتری از گردش در وب داشته باشید.

 


[ بازدید : 40 ]
[ ] [ 11:37 ] [ سعید علی وردی خانی ]

داستان‌های انگلیسی

داستان، ما را در تمام مراحل زندگی هدایت می‌کند. از همان لحظه‌ای که به دنیا آمدیم تا وقتی‌که به سن نوجوانی و بزرگ‌سالی می‌رسیم. وقتی بچه هستیم، پدران و مادرانمان برایمان داستان و افسانه میگویند. وقتی بزرگ‌تر می‌شویم، داستان‌های انگلیسی را در رادیو، تلویزیون یا اینترنت می‌بینیم. وقتی یک دانش‌آموز هستیم داستان‌های خودمان را در مدرسه میگوییم. وقتی به سن بزرگ‌سالی می‌رسیم، دوست داریم که موسیقی‌هایی گوش کنیم که داستان‌های تأثیرگذاری در آن نهفته باشد؛ تئاتر برویم و یا فیلم ببینیم؛ یا داستان را در کتاب‌ها و مجلات بخوانیم. داستان برای همه‌ی ما است و فقط ویژه‌ی کودکان نیست


[ بازدید : 41 ]
[ ] [ 11:59 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]