صندوق سرمایه گذاری طلا چیست؟

 

صندوق سرمایه گذاری طلا چیست؟

 

صندوق سرمایه گذاری طلا یا Gold Fund نوعی صندوق سرمایه گذاری مشترک و قابل معامله در بورس است که سرمایه‌گذاران می‌توانند به تعداد دلخواه از واحدهای آن را خریداری کرده و از نوسانات قیمت جهانی طلا و دلار بهره‌مند شوند.

صندوق طلا که به آن Gold Fund هم گفته می‌شود، نوعی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله (ETF) در بورس کالا است. مدیران و سبدگردان‌های این صندوق‌ها به جای اینکه با سرمایه‌ی مشتریان خود سهام بخرند، از آن برای خرید اوراق مبتنی بر سکه و طلا و همچنین وجه نقد استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، در صندوق سرمایه‌گذاری طلا حداقل ۷۰ درصد دارایی‌ها برای خرید سکه و طلا و مابقی در اوراق با درآمد ثابت صرف می‌شود.

نکته‌ی مهمی که صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا را جذاب می‌کند این است که قیمت‌گذاری طلا به دو عامل نرخ دلار و قیمت جهانی اونس بستگی دارد. این یعنی با سرمایه‌گذاری در صندوق طلا در واقع به طور غیرمستقیم روی دلار و طلای جهانی سرمایه‌گذاری می‌کنید. سود کسب شده از صندوق طلا نیز به قیمت این دو پارامتر بستگی دارد.

در مورد کسب درآمد از طلا بیشتر بدانید.

صندوق طلا نسبت به خرید فیزیکی طلا چه مزایای دارد؟

از مهم‌ترین مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا می‌توان به حذف ریسک‌های خرید فیزیکی طلا و سکه، کارمزد کمتر معاملات، امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ کم، امکان فروش راحت، بخشی از سرمایه‌گذاری و مدیریت حرفه‌ای معاملات توسط سبدگردان‌ها و متخصصان اشاره کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم خرید فیزیکی طلا و سکه دردسرهای خاص خود را دارد و به این سادگی‌ها هم نیست. خوشبختانه با معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا بسیاری از این ریسک‌ها و خطرات به حداقل خود رسیده و حتی مزایای بی‌شمار دیگری نیز به همراه داشته است. بیایید در ادامه به طور جداگانه در مورد مزایای صندوق سرمایه‌گذاری طلا نسبت به خرید فیزیکی طلا صحبت ‌کنیم.

حذف ریسک‌های مربوط به نگهداری فیزیکی طلا و سکه

به احتمال زیاد، بارها شنیده‌اید که بعضی از افراد طلاهای خود را گم کرده‌اند یا سارقین با ورود به منزل شخصی قربانیان تمام سکه‌ها و طلاهای آن‌ها را به سرقت برده‌اند. همه‌ی این‌ها جزو ریسک‌ها و خطرات نگه‌داری فیزیکی طلا و سکه است که با استفاده از صندوق طلا همه‌ی آن‌ها از بین می‌رود.

علاوه بر این، امکان کلاهبرداری و تقلب در زمان خرید نیز وجود ندارد و فروشنده نمی‌تواند سر شما کلاه بگذارد.

 

 

سرمایه‌گذاری با سرمایه‌ کم

برخلاف خرید سکه و طلای فیزیکی که به سرمایه‌ی چند میلیونی نیاز دارند، برای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا لازم نیست حتماً سرمایه‌ی زیادی داشته باشد. در واقع حتی با ۵۰۰ هزار تومان هم می‌توانید از مزایای این صندوق‌ها استفاده کرده و به تدریج میزان سرمایه‌ی خود را افزایش دهید.

این عدد در قانون بورس ذکر شده و چون واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری طلا نیز در بورس کالا مبادله می‌شوند، حداقل میزان سرمایه‌ی مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در صندوق طلا ۵۰۰ هزار تومان است.

به عنوان مثال اگر قیمت هر واحد از صندوق طلا ۵ هزار تومان باشد، برای رسیدن به حداقل 5۰۰ هزار تومانی باید ۱۰۰ واحد از صندوق طلا را خریداری کنید تا مجموع ارزش آن از حداقل مشخص شده در قانون بورس فراتر برود.

این رقم در مقایسه با سرمایه‌ی چند میلیونی مورد نیاز برای خرید فیزیکی سکه و طلا بسیار کم است و همه‌ی اقشار جامعه می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

 

امکان فروش راحت و بی‌دردسر

اگر به صورت فیزیکی در خود سکه و طلا سرمایه‌گذاری کنید در مواقعی که نیاز به پول نقد داشتید، مجبور هستید کل سکه یا طلا را بفروشید و معمولاً امکان فروش بخشی از آن وجود ندارد. در حالی که مزیت سرمایه‌گذاری در صندوق طلا خرید و فروش آن به شکل واحد است.

این یعنی شما می‌توانید تنها چند واحد از دارایی خود را فروخته و به مقدار نیاز خود پول نقد دریافت کنید. بدین ترتیب، بقیه سرمایه‌ی شما در همان صندوق طلا باقی می‌ماند و می‌توانید از آن انتظار سود داشته باشید.

 

 

کارمزد پایین معاملات

کارمزد معاملات در صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا تنها ۰.۱۵ درصد است. این در حالی است که برای داد و ستد فیزیکی طلا باید چیزی حدود ۱ تا ۲ درصد را به عنوان کارمزد کنار بگذارید.

 

 

مدیریت حرفه‌ای سرمایه

سرمایه‌گذاری شما در صندوق طلا به صورت غیرمستقیم است و این افراد متخصص و حرفه‌ای هستند که از طرف شما معامله می‌کنند. بدین ترتیب لازم نیست خود شما از تمام فوت و فن معامله‌گری و سرمایه‌گذاری آگاه باشید.

از مدیریت ریسک گرفته تا تخصیص منابع همگی توسط مدیران حرفه‌ای صندوق سرمایه‌گذاری طلا انجام می‌شود و شما عملاً تنها وظیفه‌ی تامین سرمایه‌ی اولیه را برعهده دارید.


[ بازدید : 88 ]
[ ] [ 21:45 ] [ سعید علی وردی خانی ]

فرق عسل کنار و عسل گون چیست؟

تا به حال برای شما هم این مشکل پیش آمده است ،که بر سر دو راهی یک انتخاب قرار بگیرید؟ آن هم دو راهی خوب و خوب تر.لابد از خودتان می پرسید یعنی چه؟ مثلا در انتخاب یک نوع عسل !!!مردد باشید که کدام نوع عسل بهتر است؟ ممکن است شما قصد خرید عسل گون یا عسل کنار را داشته باشید.اما تردید دارید که کدام نوع عسل مناسب و مطلوب است؟ اگر شما هر کدام از این دو نوع عسل،یعنی عسل کنار یا عسل گون را انتخاب کنید،کاملا مناسب وبه جاست.اما از آنجایی که همه ی انسانها ذاتا میل و گرایش زیادی به رسیدن به حد مطلوب دارند،در نتیجه دوست دارند،که بهترین را انتخاب کنند.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید،تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد این دو نوع عسل در اختیار تان قرار داده شود. اطلاعاتی همچون

  • طبع هر دو نوع عسل کنار و گون
  • مزایا و معایب مصرف هر کدام از این دو نوع عسل
  • خواص عسل کنار وعسل گون
  • طبع عسل کنار و عسل گون

    بهتر است قبل از مصرف هر نوع ماده ی غذایی،ابتدا اطلاعاتی در مورد طبع آن بدست اوریم،چرا که هر ماده ی غذایی مورد استفاده، اگر با طبیعت و مزاج شما ناسازگاری داشته باشد می تواند در سیستم بدنی شما اختلال ایجاد کند. بهتر است هنگام مصرف هر نوع ماده ی غذایی مخالف طبع بدن از مصلح آن استفاده کنید. شما می توانید با کنترل مزاج خود ،گامی مفید و موثردر بهبود سبک زندگی خود بردارید.

    و اما طبع عسل کنار و عسل گون!

    به طور کلی عسل ها از هر نوعی که باشند،یا طبعی گرم دارند و یا طبعی معتدل. عسل هایی با طبع گرم برای افراد با مزاج سرد و خشک و سرد و تریا معتدل مناسب است،وعسل با طبع معتدل برای افراد داری مزاج گرم مناسب است.بنابر این عسل کنار وعسل گون هر دو در دسته عسل های با طبع معتدل قرار می گیرند.

    تفاوت عسل کنار و عسل گون

    عسل کنار و عسل گون،در دسته ی عسل های پر مصرف و مورد توجه ایرانیان می باشد.هر کدام از این دو نوع عسل،خواص دارویی،درمانی و غذایی خاص خودشان را دارا می باشند. عسل کنار که از درخت سدر یا همان کنار گرفته می شود،وعسل گون نیز از گون کوهی به دست می آید.این دو نوع عسل با یکدیگر تفاوت هایی دارند،که با وجود همین تفاوت ها باز هم در نوع خودشان بسیار مطلوب و مورد پسند واقع می شوند.

    یکی از تفاوت های این دو نوع عسل،میزان ساکاروز موجود در آن می باشد.هر چه ساکاروز موجود در عسل پایین تر باشد،بالطبع عسل طبیعی تر خواهد بود. قیمت عسل گون نسبت به عسل کنار از ساکاروز کمتری برخوردار می باشد. پس اگر شما به دنبال یک عسل با ساکاروز پایین می باشید به شما توصیه می شود از عسل گون استفاده کنید. دومین وجه افتراق این دو نوع عسل رنگ آن می باشد که آنهم به دلیل نوع گل استفاده شده برای تهیه ی شهد عسل می باشد.بنابر این عسل گون اصل زرد نخودی و عسل سدر نسبت به عسل گون کمی تیره تر می باشد. اما در کل نمی توان ملاک تشخیص عسل اصل و تقلبی را رنگ عسل قرار داد، چون ممکن است با توجه به نوع پوشش گیاهی منطقه وبرخی دیگر شرایط رنگ عسل‌های با هم متفاوت باشد. و از نظر طعم و مزه هم عسل گون نسبت به عسل کنار از عطر و طعم ملایم تری برخوردار است و عسل کنار شیرین تر است.

  • و اما بررسی معایب و مضرات احتمالی مصرف این نوع عسل، البته ناگفته نماند نه تنها عسل بلکه مصرف هر نوع ماده ی غذایی باید متناسب با شرایط جسمی و سنی و جنسیت افراد مصرف شود مثلا اگر شما به عنوان یک مادر باردار، قصد مصرف عسل گون را دارید، باید مراقب باشید چرا که مصرف این نوع عسل می تواند در برخی از مادران باردار ایجاد حساسیت نماید. اگر شما دچار بیماری لوپوس هستید هرگز از این نوع عسل استفاده نکنید. به این دلیل که این بیماری به گونه ای است که سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به لوپوس قادر به تجزیه و تحلیل مواد جدید وآشنا نیست در نتیجه می توان عوارض مخربی بر روی بدن ایجاد نماید این نوع عسل برای کودکان زیر دو سال نیز ممنوع می باشد.به این دلیل که معده ی کودک قادر به هضم آنزیم های موجود در عسل نیست. همچنین افرادی که دارای بیماری خاص هستند، هنگام مصرف این نوع عسل بهتر است کمی جانب احتیاط را رعایت نمایند. چرا که ممکن است موجب تداخل دارویی شود. بنابراین پس از مصرف با بروز کوچکترین علامت حساسیت مصرف عسل را قطع نمایید.

[ بازدید : 42 ]
[ ] [ 9:16 ] [ سعید علی وردی خانی ]

لوستر کهکشانی چیست؟

همانطور که گفتیم، لوستر کهکشانی یکی از جدیدترین مدل های طراحی شده این محصولات است که توانسته در مدتی کوتاه، به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. مهمترین ویژگی ظاهری این محصول مربوط به قطعات تشکیل دهنده آن است که در برخی از مدل ها در یکدیگر تنیده اند. این قطعه ها می توانند به شکل های هندسی مختلف طراحی شوند اما عمدتا دایره هستند. طرح این محصولات شما را به یاد در هم تنیدگی کهکشان ها خواهد انداخت.

این مدل لوسترها در انواع آویز و سقفی در بازار موجود هستند و به فروش می رسند. معمولا از این مدل ها در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود و می توانند ظاهری بسیار خاص در دکور مورد نظر شما ایجاد کنند. بنابراین اگر به دنبال یک محصول خاص هستید، می توانید لوستر آویز کهکشانی را تهیه نمایید.

برخی از مدل های لوستر سقفی کهکشانی قابلیت تغییر مدل را نیز دارند و شما به آسانی می توانید با تغییر حالت قطعات لوستر، مدل آن را تغییر دهید. بنابراین اگر سلیقه شما به گونه ای است که به دنبال تنوع هستید، این محصول یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست.

از طرفی باید بگوییم که رنگ چراغ های لوسترهای کهکشانی نیز متفاوت است اما عمده ترین رنگ های به کار رفته در آن ها شامل آفتابی، مهتابی یا ترکیبی از این دو می شود. برخی از مدل های جدیدتر این لوسترها این قابلیت را به شما می دهند که با استفاده از ریموت یا اپلیکیشن های نصب شده بر روی تلفن همراه، حالت یا رنگ آن ها را تغییر دهید.

این محصولات از نظر برند، مواد اولیه مورد استفاده، ظرافت طراحی و … با یکدیگر متفاوتند. تمامی این فاکتورها می توانند قیمت لوستر کهکشانی را تحت تاثیر قرار دهند. از طرفی ابعاد این محصولات نیز با یکدیگر تفاوت دارند و این موضوع نیز نقش مهمی در قیمت آن ها ایفا می کند. از دیگر فاکتورهای موثر در قیمت می توان به شدت نور و جنس بدنه آن ها اشاره کرد. بنابراین نمی توان به مبلغ مشخصی اشاره کرد و نیاز است که پس از پسندیدن یک مدل خاص، نسبت به استعلام گرفتن از قیمت آن اقدام نمایید.

خرید انواع لوسترهای کهکشانی

اگر مدل های لوستر مدرن کهکشانی مورد پسند شما واقع شده اند و قصد خرید یکی از آن ها را دارید، به شما توصیه می کنیم از مدل های بی نظیر این محصولات در مجموعه دکورشاپ دیدن نمایید. تنوع بالای محصولات ارائه شده در این مجموعه باعث شده است که محصولات مورد پسند هر خریداری در این کلکسیون وجود داشته باشند. شما می توانید برای دیدن مدل های محصولات و خرید لوستر کهکشانی به قسمت محصولات این سایت مراجعه نمایید.


[ بازدید : 48 ]
[ ] [ 16:54 ] [ سعید علی وردی خانی ]

عمل بینی گوشتی در سال 1401 چه شرایطی دارد؟

عمل بینی گوشتی چیست؟ به طور کلی بینی‌ها به دو دسته بینی‌‌ گوشتی و بینی‌‌ استخوانی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها خصوصیات خاص خود را دارند. اما جراحی بینی گوشتی چگونه است؟ در این مقاله ما علاوه بر توضیح خصوصیات بینی گوشتی، عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی (عکس عمل بینی گوشتی و پهن)، عمل بینی گوشتی زنانه طبیعی، لیست مهم‌ترین مراقبت بعد از عمل بینی گوشتی (نحوه چسب زدن بینی گوشتی) و چند نمونه عکس عمل بینی گوشتی طبیعی را آورده‌ایم. همچنین به این سوال پاسخ داده‌ایم که آیا بینی گوشتی بعد از عمل بازگشت پذیر است؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

 از اصلی‌ترین ویژگی بینی‌ گوشتی می‌توان به پهن و گرد بودن نوک بینی اشاره کرد که با عنوان عمل بینی گوشتی پهن و یا عمل بینی گوشتی سرگرد شناخته می‌شود. در زمان انجام عمل بینی گوشتی، پوست و غضروف بینی یکی از فاکتورهای مهم در جراحی است چرا که هر چقدر پوست بینی ظریف‌تر و غضروف آن مستحکم‌تر باشد نتیجه جراحی مطلوب‌تر خواهد شد.

بینی گوشتی می‌تواند علاوه بر مقداری چربی و پوست ضخیم، دارای قوز استخوانی هم باشد. پزشک با ارزیابی این فاکتورها متوجه نوع بینی و در نتیجه اعمال تغییرات لازم بر روی آن خواهد شد.

 

از دیگر مشخصات بینی‌ های گوشتی می‌توان به داشتن پوست ضخیم و غضروف ضعیف در آن اشاره کرد که این مسئله در زمان جراحی علتی برای پیوند غضروف جهت مقاومت استخوان بینی است.

به علت داشتن غضروف ضعیف در این نوع از بینی‌ها، گاهی اوقات جراح برای تقویت بافت‌های بینی از پیوند غضروف‌ گوش و یا دنده خود بیمار استفاده می‌کند. چنانچه غضروف بیمار برای انجام این کار مناسب نباشد از غضروف‌های مصنوعی استفاده می‌شود.

 

عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی (عکس عمل بینی گوشتی و پهن)

در ادامه چند نمونه عکس از جراحی بینی گوشتی را مشاهده خواهید کرد، که با توجه به این تصاویر می‌توانید بسیار راحت‌تر برای انجام جراحی بینی خود اقدام کنید. عکس عمل بینی گوشتی طبیعی که یکی از محبوب‌ترین نوع جراحی بینی گوشتی است را مشاهده می‌کنید

به طور قطع با مشاهده نمونه بینی گوشتی بعد از عمل که توسط پزشکان مختلف جراحی شده است، می‌توانید بهترین تصمیم را در زمینه جراحی خود بگیرید.

عمل بینی گوشتی چگونه است؟ (مراحل عمل بینی گوشتی)

افرادی که قسمت پایین بینی آن‌ها نسبتا پهن‌ بوده و پوست بینی آنها ضخیم‌تر است و همچنین نوک بینی گرد و سر پایین دارند باید عمل بینی گوشتی انجام دهند.
تفاوت بینی گوشتی و استخوانی بسیار واضح است و آن را می‌توان به راحتی از روی ویژگی‌های منحصر بفردی که در ظاهر بینی دارند تشخیص داد.


[ بازدید : 37 ]
[ ] [ 9:59 ] [ سعید علی وردی خانی ]

خرید انواع میز حمل غذا و میز بار چرخدار فلزی

میز بار یا همان میز چرخدار حمل غذا و نوشیدنی (Food trolley) یکی از محصولات جدیدی است که به عنوان اکسسوری در بین دکوراسیون و مبلمان منزل هم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این میز پذیرایی چرخ‌دار تحولی زیبا و دوست داشتنی در عرصه‌ی میزهای پذیرایی محسوب می‌شود و همزمان راحتی و زیبایی را برای هر سلیقه‌ای فراهم می‌کند.

 

تعریف میز بار

این میز دارای چند کاربرد گوناگون و متفاوت است. این وسیله لوکس، شیک و مدرن علاوه بر کاربرد در رستوران‌ها، می‌تواند در سایر مکان‌ها از جمله منزل شما هم استفاده شود. از میز چرخدار حمل غذا می‌توان به عنوان وسیله‌ی دکوراتیو هم استفاده کرد و در گوشه‌ای از آشپزخانه و یا پذیرایی جهت زیبایی دکوراسیون گذاشت.

 

میزهای چرخدار حمل غذا

با وجودی که اکثر مردم و حتی معماران داخلی ساختمان فکر می‌کنند که میز بار چرخدار فقط برای اماکنی چون کافی رستوران‌ها، شاپ‌ها و تالارها مناسب بوده است، اما باید گفت مدل‌های مختلف در سایز و رنگ‌های مختلف و با کارکردهای چندگانه آینده روشنی برای این اکسسوری دکوراتیو ساخته بطوری که رفته رفته و در چندسال اخیر شاهد استقبال و سفارش بیشتر این محصول برای مصارف خانگی هم هستیم.

 

کارکرد میزبار

همانطور که در بالا اشاره شد میز بار چرخ دار کارکردی چندگانه دارد که شاید مهم‌ترین آن در زمان میهمانی باشد زمانی که میز جلوی مبل کفاف لوازم پذیرایی را نمی‌کند و در زمانی هم که به آن نیاز نداریم می‌تواند در دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون داخلی اتاق خواب و چه در دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن به نمایش گذاشته شود.

 

البته در مواردی که میز ناهارخوری جای لازم برای قرار دادن همه ظروف پذیرایی ندارد هم می‌توان از میز حمل غذا جهت قرار دادن ظروف غیر ضروری استفاده کرد و حتی بعد از کثیف شدن ظروف اضافی به راحتی به آشپزخانه حمل کرد. به غیر از استفاده میزبار در پذیرایی می‌توان برای قرار دادن اشیای دکوراتیو هم از این میزبار استفاده کرد.

 

انواع میز بار چرخدار

میزهای بار را می‌شود بر حسب مدل‌هایی مختلفی تقسیم کرد، از جمله میتوان بر حسب متریالی چون چوب، ام دی اف یا فلزهای چون آهن پروفیل سبک، برنج، برنز هم تقسیم‌بندی کرد. تعداد ظبقه‌های هر میز بار یکی دیگر از شاخص‌هایی است که نواع این عنصر کاربردی را به نوبه خود رقم می‌زند. البته اشکال متفاوت مستطیلی، بیضی، دایره‌ای و نیم دایره ‌صفحه میز و یا شکل و مدل پایه‌های آن هم از دیگر موارد تفکیک میزهای چرخدار حمل غذا است.

 

میز بار طلایی و نقره‌ای

در تولیدی سدنا دکور جدای از سفارش رنگ خاص مشتری؛ محصولات اغلب با دو رنگ جذاب و عموم پسند ساخت و عرضه می‌شود. بطوری که زیبایی مدل‌های مختلف میزهای چرخدار حمل غذا با رنگ و لعاب براق و مقاوم طلایی فرتیک و نقره‌ای کروم و یا دیگر رنگ‌های استاتیک می‌تواند رضایت دوچندانی از خرید این محصول شیک برای شما فراهم کند.

 

وزن میز چرخ‌دار

با وجودی که وزن در این نوع محصول زیاد اهمیتی ندارد و یا اینکه نسبت به دیگر محصولات دکوراتیو و مبلمان سدنا دکور در اهمیتی کمتری هست، اما متریال آهن پروفیل سبک مبلی و چرخ‌های این وسیله کار شما را برای جابجایی و حتی بلند کردن آن بسیار آسان و ساده کرده است.

 

قیمت میز بار چرخدار پذیرایی

قیمت میز بار چرخدار پذیرایی با توجه به کیفیت، ابعاد، تعداد طبقه و رنگ آن محاسبه می‌شود، البته هر مدل و شکل با توجه به رنگ و ابکاری آن هم قیمتی متفاوت دارد. در تولیدی سدنا دکور قیمت آبکاری طلایی با توجه به کیفیت و مقاومت و زیبایی از رنگ نقره‌ای کروم کمی بیشتر است. البته در قسمت جزییات محصول می‌توانید با انتخاب این دو رنگ قیمت آن را مشاهده بفرمایید.

 

خرید آنلاین میز بار

قبل از خرید آنلاین میز بار، و یا سفارش تولید ابعاد آن را در نظر بگیرید و همچنین هماهنگی آن را با دکوراسیون منزل بررسی کنید. خرید اینترنتی میز حمل غذا از فروشگاه سدنا دکور بسیار سریع و ساده است، بطوری که می‌توان براحتی و بعد از اضافه کردن هر کدام از میزهای چرخدار به سبد خرید، از صفحه سبد اقدام به نهایی کردن سفارش کنید.

 

منبع:

https://sednadecor.ir/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b1/

 


[ بازدید : 77 ]
[ ] [ 9:47 ] [ سعید علی وردی خانی ]

فایل وکتور چیست

در طراحی معمولاً از برنامه ها و نرم افزار های متفاوتی استفاده می شود.
یکی از مهمترین محصولات نرم‌افزارهای گرافیکی فایل وکتور می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه فایل وکتور چیست بحث کنیم.

وکتور در واقع تصویری است که توسط گرافیست در نرم افزار اختصاصی طراحی می‌شود. 

این تصویر به صورتی می باشد که تحت هیچ شرایطی دچار افت کیفیت نمی گردد.
به طور عمومی عکس ها و تصاویر موجود در سیستم‌های دیجیتالی امروز از کیفیت های مختلفی برخوردار می باشند.
این کیفیت ها بر اساس ویژگی های نرم‌افزاری تصاویر تعیین می گردد.
بنابراین تصویری که با کیفیت معمولی و توسط دوربین موبایل گرفته شده است با یک فایل وکتور بسیار متفاوت است.

در تصویر طراحی شده به صورت فایل وکتور امکان تغییر اندازه وجود دارد.
فایل وکتور به گونه‌ای است که  طراح می تواند آن را در هر اندازه ای که در مورد تقاضای مشتری باشد تولید کند.
فایل های وکتور با تغییر اندازه در سایزهای بزرگتر یا کوچکتر دچار افت کیفیت نمی‌شوند.
این شرایط برای بسیاری از مشتریان مطلوب می باشد. در این راستا بهترین فایل جهت استفاده ‏ فایل هایی است است که به صورت وکتور باشد. 
زیرا که فایل های وکتور قابلیت تغییرات متفاوتی را دارند و به طراح امکان تولید تصویری با شرایط ویژه را می دهند.

موارد استفاده از فایل وکتور چیست؟

قبل از دانستن اینکه فایل وکتور چیست باید بدانیم که وکتور کاربردهای متفاوتی دارد.
فایل وکتور چیست معمولاً از این نوع فایل ها در موارد متعددی استفاده می شود.
با توجه به اینکه وکتور یک فایل گرافیکی محسوب می شود استفاده از آن نیز کاملاً تخصصی می باشد.
جهت بهره برداری از چنین فایل هایی لازم است تا امکانات مناسبی برای استفاده از این نوع فایل وجود داشته باشد.

معمولاً این فایل به گونه ای است که توسط برنامه‌های خاصی در سیستم بارگذاری می شود.
استفاده از فایل وکتور جهت انجام بسیاری از کارهای اداری می تواند صورت گیرد. 
در این زمینه فایل وکتور شامل تصاویر به صورت لایه باز می باشند.

 مهمترین مزیت فایل وکتور لایه باز بودن آن است.
با توجه به اینکه تصاویر به حالت لایه باز امکان بهره برداری بیشتری را دارند می توان از این نوع فایل ها استفاده بهتری کرد. 
فایل های لایه باز با قابلیت امکان تغییر هر یک از قسمتهای طراحی می توانند نقش موثری در طراحی داشته باشند.

به دلیل اینکه فایل لایه باز دارای قسمت های جدا از هم می باشد می تواند باعث افزایش کیفیت تصاویر شود.
با در نظر گرفتن این نکته استفاده از وکتور انتخابی بسیار هوشمندانه خواهد بود.
لذا وکتور به عنوان  یک تصویر با کیفیت برای کارهای مختلف انتخاب می شود.

از عمده مواردی که  از فایل وکتور استفاده می گردد در صنعت چاپ است.
چاپ انواع مختلف  بنرهای تبلیغاتی، پوسترها، کاتالوگ ها، کارت ویزیت و انواع مختلف کارهای طراحی توسط فایل وکتور صورت می گیرد.
در این راستا نقش موثر این نوع فایل ها بسیار مشهود می باشد.
لذا چاپخانه ها به صورت عمده از این مدل فایل به عنوان مرجع اصلی استفاده می کنند.
علاوه بر آن فایل وکتور کاربری بسیار راحتی دارد.
لذا چاپخانه نیز با در اختیار داشتن امکانات کافی می تواند از این فایل به راحتی استفاده کند.

نرم افزار های مورد نیاز برای فایل وکتور چیست

 اگر بخواهیم بگوییم که مهمترین قسمت برای تولید یک فایل وکتور چیست باید بگوییم، استفاده از نرم افزار مناسب می باشد. 
از جمله نرم‌افزارهای مناسبی که  برای طراحی فایل وکتور استفاده می شود نرم افزار corelillustrator و فتوشاپ است.
این سه نرم افزار به عنوان مهمترین تولید کنندگان وکتور مطرح می باشند.
در کنار این نرم افزارها سیستم های دیگری نیز برای طراحی وکتور وجود دارد.
اما با توجه به اینکه کیفیت طراحی در این سه نرم‌افزار بسیار بالاتر است معمولاً جزو انتخاب های اول می باشند.
در ادامه به توضیح کامل تری در زمینه این نرم‌افزار ها می پردازیم.

منبع مطلب

 


[ بازدید : 91 ]
[ ] [ 12:46 ] [ سعید علی وردی خانی ]

اسقاط کافه خیارات ولو خیار غبن یعنی چی

برای دانستن معنای جمله اسقاط کافه خیارات ولو خیار غبن هرچند فاحش یا افحش نیازمند آن هستیم که معنی عقد ( قرارداد) و انواع عقد مختصری توضیح داده شود . به موجب قانون مدنی عقد عبارت است از این که یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد . قرارداد می تواند کتبی یا شفاهی باشد . قانون مدنی عقود را تقسیم بندی کرده به عقود : لازم – جایز – خیاری – منجز و معلق . هر چند حقوقدانان و فقها تقسیم بندی های دیگری نیز بر عقود داشته اند : عهدی – تملیکی – فوری – مستمر – نگران نباشید در این نوشته نیاز به دانستن تمامی عقود نداریم .

برای اینکه به مفهوم جمله اسقاط کافه خیارات پی ببریم باید تقسیم بندی اول یعنی عقود جایز و لازم و خیاری توضیح داده شوند . لازم به ذکر است این که چه عقودی لازم و چه عقودی جایز است قانون آنها را مشخص کرده و طرفین نمی توانند این ترتیب را تغییر دهند .

عقد لازم

عقد لازم عقدی است که هیچ یک از طرفین معامله حق فسخ آن را نداشته باشد مگر در موارد معینه . همچنین از مواد قانون مدنی چنین نتیجه گیری می شود اصل بر لزوم قراردادها است نه جایز بودن عقود . بنابراین در قراردادها لازم طرفین عقد نمی توانند به دلخواه خود آن را بر هم زنند مگر در ۲ مورد .

عقود لازم در ۲ صورت قابل انحلال است .

۱- در موردی که قانون به موجب یکی از خیارات ، حق فسخ آن را به یکی از طرفین عقد یا یکی از آن دو یا شخص ثالث داده باشد .

۲- در صورتی که دو طرف عقد با توافق یکدیگر عقد را منحل کنند . ( اقاله ) باید توجه داشت در تعدادی از عقود لازم حتی با توافق طرفین نمی توان عقد را منحل کرد . مانند عقد وقف ، عقد نکاح ، عقد ضمان

عقد خیاری

هرگاه در عقد لازم به حکم قانون ( اقسام خیارات قانونی ) یا در نتیجه تراضی ، برای هر دو طرف یا یکی از آنها یا شخص ثالث ، خیار فسخ موجود باشد آن را عقد خیاری می نامند .

عقد جایز

عقد جایز عقدی است که هر یک از طرفین عقد هر وقتی بخواهد آن را فسخ کند . بنابراین بر هم زدن عقد جایز به هیچ سبب و علت خاصی نیاز ندارد و هر یک از طرفین عقد هر وقت که اراده کند می تواند آن را فسخ کند . باید در نظر داشت که در عقود جایز طرفین می توانند با شرط کردن عقد جایز ضمن عقد لازمی آن را الزام آور کنند تا دیگر امکان فسخ قرارداد به دلخواه و هر زمان ممکن نباشد .

خیار یا خیارات

خیار که مفرد خیارات است به معنی اختیار است و در حقوق به معنی اختیاری است که به موجب قانون یا با توافق طرفین ( ضمن عقد یا خارج از عقد ) برای یکی از طرفین قرارداد یا هر دو یا شخص ثالث جهت انحلال ( فسخ ) قرارداد گذاشته شده است . بنابراین هنگامی که در قرارداد تخلفی صورت بگیرد و مستند به یکی از این خیارات باشد شما می توانید قرارداد را فسخ کنید .

خیارات قانونی نیاز به ذکر در قرارداد ندارند چرا که در قانون تعیین شده اند و در صورتی که شرایط اعمال این خیارات بوجود آید شخصی که ذینفع این نوع خیار است می تواند عقد را فسخ ( منحل ) کند . اما خیار قراردادی باید ضمن عقدیا خارج از عقد برای آن توافق شود . خیارات قراردادی با توافق طرفین حاصل می شود و برای نمونه هنگامی که طرفین ضمن عقد شرط می کنند در صورتی که یکی از چک های قرارداد به هر علتی برگشت بخورد ذینفع حق دارد معامله را فسخ کند . خیارات قانونی عبارتند از : خیار عیب – خیار غبن – خیار مجلس – خیار تدلیس – خیار شرط – خیار ثمن – خیار تعذر تسلیم – خیار تفلیس – خیار تعذر تسلیم – خیار تخلف از شرط- خیار تخلف از وصف – خیار رویت –

اسقاط کافه خیارات

اسقاط یعنی از بر هم زدن ، از بین بردن – کافه یعنی همگی و تمام – خیارات نیز جمع خیار ( اختیار فسخ ) است .

اسقاط کافه خیارات یعنی از بین بردن تمامی خیاراتی است که قانون در صورت بوجود آمدن شرایطی به یکی از طرفین یا هر دو یا شخص ثالثی اختیار بر هم زدن قرارداد را می دهد . بنابراین هنگامی که شما در قرارداد اسقاط کافه خیارات را انجام می دهید شما دیگر نمی توانید به استناد این خیارات قرارداد را فسخ کنید . در رویه دادگاهها هنگامی که شما اسقاط کافه خیارات را در قرارداد ذکر کرده باشید دادگاهها دو نوع دیدگاه نسبت به این موضوع دارند .

الف ) بعضی از قضات درج عبارات اسقاط کافه خیارات را شامل کلیه خیارات می دانند و در صورتی که طرف مقابل شما تخلفی منطبق با یکی از خیارات مرتکب شود و در قرارداد اسقاط کافه خیارات درج شده باشد درخواست فسخ شما رد می شود .

ب ) برخی از قضات عبارت اسقاط کافه خیارات را شامل کلیه خیارات نمی دانند و به اعتبار برخی از خیارات مانند خیار تدلیس و تعذر تسلیم و.. حتی در صورت درج اسقاط کافه خیارات نظر می دهند .

خیار غبن

تعریف خیار غبن : هر یک از طرفین معامله که در معامله غبن فاحش داشته باشد بعد از علم به غبن می تواند معامله را فسخ کند . منظور از غبن این است که هنگام معامله تعادل دو عوض قرارداد تناسب نداشته باشد . به طور مثال : شخصی ملکی را به دیگری می فروشد به مبلغ یک میلیارد تومان در حالی که ارزش واقعی ملکش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده و از این موضوع اطلاع نداشته است . در این صورت فروشنده به استناد خیار غین می تواند معامله را فسخ کند . حال چنانچه طرفین عقد در معمله ذکر کرده باشند کلیه خیارات ولو خیار غین ولو فاحش و افحش از طرفین ساقط شد در مثال فوق فروشنده دیگر نمی تواند معامله را فسخ کند . باید توجه داشت اسقاط کافیه خیارات کلیه خیارات را ساقط می کند هر چند در مورد چند خیار بین دادگاهها اختلاف نظر است .

بنابراین هنگام تنظیم قرارداد بهتر است از مشاوره وکیل پایه یک دادگستری بهره مند شوید تا وکیل در تنظیم قراردادی منافع شما را به طور دقیق لحاظ کند . اگر از کلیه خیارات قانونی آگاه باشیم و شرایط تحقق آن را بدانیم استفاده از شرط اسقاط کافه خیارات در قراردادها به فراخور شرایط طرفین معامله و منافع آنان می تواند مفید باشد . بنابراین در تنظیم قراردادهای خویش از مشورت وکیل دادگستری استفاده کنید .


[ بازدید : 66 ]
[ ] [ 10:05 ] [ سعید علی وردی خانی ]

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست

ربات افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ای تحت وب یا اپلیکیشن موبایلی است که به شما کمک می کند تا فالوورهای واقعی جذب کنید و کسب و کارتان را در معرض دید مخاطبان هدف تان قرار دهید.

نحوه کارکرد ربات های اینستاگرام به این شکل است که دقیقا فعالیت های شما را در اینستاگرام شبیه سازی می کنند و این باعث می شود افراد زیادی علاقه مند به پیج تان شوند و در نهایت پیج شما را فالو کنند.

برای استفاده از ربات اینستاگرام ابتدا باید درون آن لاگین کنید. یعنی با یوزرنیم و پسورد اکانت اینستاگرام خودتان وارد ربات می شوید. انگار که دارید داخل خود اینستاگرام لاگین می کنید. سپس باید ربات را برای انجام یکسری از فعالیت ها برنامه ریزی کنید.

مثلا به ربات می گویید پست هایی که دارای هشتگ #کسب_درآمد_اینترنتی است را پیدا کند و آن ها را لایک کند. یا افرادی که زیر این پست ها کامنت گذاشته اند را فالو کنند. با این کار افراد زیادی با پیج شما آشنا می شوند و احتمال اینکه شما را فالو کنند بسیار زیاد است.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان برای اندروید

اکثر ربات های اینستاگرامی تحت وب بود اما نسخه موبایلی هم دارند. اگر دوست دارید ربات اینستاگرام را روی گوشی خود فعال کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید چون قصد داریم بهترین ربات های رایگان افزایش فالوور اینستاگرام مخصوص گوشی های اندروید را به شما معرفی کنیم.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوآپ

فالوآپ یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام اندرویدی است که نسخه رایگان آن را می توانید از کافه بازار و مایکت دانلود کنید. این ربات با به کارگیری از آخرین نسخه API اینستاگرام شما را در جذب فالوور هدفمند کمک می کند.

از مزایای این ربات می توان به فالو آنفالوی خودکار، پیگیری هشتگ های خاص، جذب فالوور بر اساس لوکیشین و جنسیت، ارسال دایرکت اتوماتیک هوشمند، لایک استوری، ورود پست ها به اکسپلور، لایک کامنت خاص، زمان بندی در انتشار محتوا و … اشاره کرد.

اگر گوشی شما اندرویدی است به راحتی با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید ازش استفاده کنید. فقط کافی است ابتدا با اکانت اینستاگرام خود در فالوآپ لاگین کنید و سپس ربات را روی اهداف کاری خود تنظیم کنید.

ربات در پشت زمینه برنامه های گوشی شما قرار می گیرد و به صورت خودکار به فعالیت خود ادامه می دهد.

ربات پیشرفته اینستاگرام برای اندروید

یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور برای اندرویدی ها ربات پیشرفته اینستاگرام است که دقیقا با همین نام در کافه بازار و مایکت و گوگل پلی قابل دانلود است.

این اپلیکیشن موبایلی کاملا رایگان است که هزینه درون برنامه ای ندارد! اگر دنبال یک ربات رایگان و خوب اندرویدی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم از این ربات استفاده کنید. چون هم رایگان است و هم مدام در حال آپدیت است.

از ویژگی های این ربات هوشمند اینستاگرام می توان به فالو بک دادن خودکار، آنفالو کردن بعد از زمان مشخص، درج کامنت خودکار روی پست ها با هشتگ های خاص، لایک پست و استوری، ارسال دایرکت گروهی، ارسال پیام خوشامدگویی به کسانی که تازه شما را فالو کرده اند، امکان اتصال همزمان به صدها اکانت اینستاگرام، قابلیت ساخت هشتگ و اجرا روی VPS اشاره کرد.

اکثر افرادی که تا به حال از این ربات استفاده کرده اند رضایت داشته اند و خیلی ها توانسته اند برای پیج ها خود در کمتر یک ماه ۱۰ هزار فالوور واقعی جذب کنند. پیشنهاد می کنم حداقل یک بار این ربات رایگان افزایش فالوور را تست کنید.

ربات افزایش فالوور ایران سوشال

ایران سوشال یکی از قدیمی ترین و بهترین ربات های اینستاگرام در ایران است که نسخه رایگان یک ماهه هم دارد. این ربات اینستاگرام یکی از زیر مجموعه های آکادمی دیجیتال مارکتینگ دکتر دهبان است. به همین دلیل قابل اعتماد بوده می توانید حداقل یک بار برای تست هم که شده ازش استفاده کنید.

قابلیت هایی که به تازگی در این ربات افزایش فالوور اضافه شده است عبارت اندز: نمایش آمار به صورت لایو و پیشرفته، ارسال کامنت تبلیغاتی انبوه، ارسال پست های زمان بندی شده، دنبال کردن هشتگ ها با قابلیت جذب فالوور، جذب فالوور از طریق هشتگ ها، تشخیص و حذف فالوورهای غیرفعال، ارسال دایرکت اتوماتیک و تبلیغاتی و … است.

این ربات نسخه اندروید هم دارد و می توانید روی گوشی های اندرویدی خود ازش استفاده کنید. آخرین نسخه ربات افزایش فالوور ایران سوشال را می توانید از هم سایت خودش و هم از مایکت و بازار دانلود کنید. تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از این ربات افزایش فالوور رایگان استفاده کرده اند و اکثر بازخوردها مثبت بوده است.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام اندروید اینبو

اینبو یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام است که نسخه رایگان ندارد! اما به جرات می توان گفت از همه ربات هایی که تا الان معرفی کرده ایم کارکرد بهتری دارد. این ربات هوشمند و همه کاره است و طبق تست هایی که تیم ما انجام داده است ضد بلاک هم است.

با استفاده از قابلیت هایی که این ربات در اختیار شما قرار می دهد به راحتی می توانید فالوورهای واقعی پیج خود را افزایش دهید. چون می توانید ربات را طوری برنامه ریزی کنید که دقیقا اهداف کاری تان را پیگیری کند. به همین دلیل جذب فالوور هدفمند به راحتی برای شما میسر می شود.

از قابلیت های ویژه این ربات هوشمند می توان به جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس هشتگ، جذب فالوور بر اساس لوکیشن، ارسال پست ها و استوری های زمان بندی شده، ارسال دایرکت اتوماتیک، شناسایی و حذف فالوور فیک و … اشاره کرد.

اگر دنبال بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام اندروید هستید این ربات پیشنهاد اول و آخر ماست. چون تیم ما این ربات را تست کرده است و تنها رباتی که بدون عیب و ایراد کار می کند ربات اینستاگرام اینبو است.

منبع مطلب


[ بازدید : 57 ]
[ ] [ 23:15 ] [ سعید علی وردی خانی ]

بهترین استند-آپ کمدی‌های سال ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱ استند-آپ کمدی‌های قابل‌توجهی عرضه شد، اما شمار آن‌ها زیاد نبود. کمتر شدن اجراهای کمدی دلیل خاصی ندارد با این حال، جای نگرانی وجود ندارد چرا که این فقدان منعکس‌کننده خلاء عظیم یک سال و نیم گذشته و همه‌گیری کرونا است. فهرستی که فقط استند-آپ‌های سنتی اجرا شده روی صحنه را در نظر می‌گرفت، باعث می‌شد که چندین مورد از بهترین‌ها حذف شود. بنابراین در ادامه بهترین استند-آپ‌های سال ۲۰۲۱ در فرم‌های مختلف فهرست شده‌اند.

 

 

۱۰. جنگ واژه‌ها (Fighting Words)، آیدا رودریگز

«جنگ واژه‌ها» اثر آیدا رودریگز به خاطر ۴۵ دقیقه ابتدایی‌اش این جایگاه را به دست می‌آورد –  مجموعه‌ای لذت‌بخش، گاهی شخصی و همیشه دقیق از شوخی‌هایی در مورد سیاست، فرهنگ، و به ویژه مشاهدات رودریگز از جوامع لاتین. این استند-آپ نشان می‌دهد که دقیقاً چقدر قوائد فرم برای کمدینی مانند رودریگز بی‌اهمیت‌اند زیرا او دقیقاً نوع شوخی را به مخاطب می‌فهماند و اینکه چرا این کار را انجام می‌دهد و همچنان واکنش مثبتی می‌گیرد.

 

 

۹. زن عجیب زیبا و درشت (BBW (Big, Beautiful Weirdo))، نیکل بایر

نیکل بایر اهل ظرافت نیست. او با اجرای یک رقص با میله در مجموعه‌ای از لباس های زیر زنانه طراحی شده مانند یک همبرگر شروع می‌کند. سپس با یک کلاه‌گیس بلند و غیرثابت و کت و شلوار بنفش انگوری روی صحنه می‌ایستد. بایر عادت دارد که صورتش را با گریم‌های اغراق‌آمیز ناشی از عصبانیت یا شوک ثابت کند، سپس احمقانه‌ترین اطواری که می‌تواند را درآورد. برخی از شوخی‌های او متکی به ارجاعات فرهنگ عامه است و اهداف آسانی را هدف قرار می‌دهند، اما مطالب شخصی‌تر او جایی است که او بیشترین تأثیر را می‌گذارد.

 

 

۸. ده از ده (Ten on Ten)، ویر داس

این استند-آپ «ویژه» بیشتر قوائد آنچه که معمولاً «استند-آپ ویژه یک ساعته» در نظر می‌گرفتند را از بین می‌برد. «ده از ده» یک مجموعه کامل یک ساعته که ماه‌ها در حال ساخت بوده و در چند شب اجرا فیلمبرداری شده باشد نیست. کلکسیونی از اجراهای کمدین هندی «ویر داس» است که قرار بوده به شکل ده اپیزود که هر کدام به یک موضوع خاص می‌پردازد عرضه شود. داس در میانه یک همه‌گیری اجرا می‌کند و همزمان با این خطر روبرو است که به خاطر چیزی که با آن شوخی می‌کند دستگیر شود. شوخی‌های او درباره این موضوعات است: آزادی بیان، درگیری مذهبی، سوگواری، امتیاز و طبقه، استعمار.

 

 

۷. توضیح همه‌چیز (Here’s Everything)، ریکی ولز

«ریکی ولز» اینجاست تا تمام حقایق قابل‌توجه در مورد خودش را بیان کند، مسائلی که او انتظار دارد شما در آینده ببینید و چیزهایی که ممکن است شما را شگفت‌زده کنند. اما زمانی که او شوخی را برای مدتی ادامه می‌دهد، و به چیزی پیچیده‌تر و عجیب‌تر تبدیل می‌کند، از آن احساس خود-ترویجی می‌گریزد و بسیار سرگرم‌کننده‌تر می‌شود. در اوایل استند-آپ، یک شوخی طولانی درباره خرید مواد مخدر از دلالان وجود دارد، و بازگویی مبهوت‌کننده ولز از این ماجرا سراسر لذت‌بخش است.

 

 

۶. لازانیای سرد (Cold Lasagne Hate Myself 1999)، جیمز اکستر

«لازانیای سرد» پیش از همه‌گیری کرونا فیلمبرداری شده و یک استند-آپ دو ساعته در مورد بیماری است و اینکه کمدین چگونه علی‌رغم بیماری باید روی صحنه برود و چقدر او از اغلب مخاطبین و به ویژه مخاطبین بریتانیایی بیزار است. اکستر یک داستان‌گوی برجسته، و کمدینی است که می‌تواند یک موقعیت را شناسایی کند و آن را به روایتی مفصل، چندوجهی و از لحاظ مضمونی غنی تبدیل کند. جادوی «لازانیای سرد» از اراده کمدین می‌آید که اجازه می‌دهد تصویرش در مرکز داستانی قرار بگیرد که در حال تجزیه و تحلیل آن است.

 

 

۵. هشتگ (Hashtag)، جاش جانسون

یکی از چالش‌های استندآپ در دو سال گذشته این بود که چگونه واقعیت مشترک همه‌گیری را بپذیریم، در حالی که به مخاطبان اجازه می‌دهیم از آن فرار کنند. «هشتگ» با اجرای «جاش جانسون» خلاصه‌ای از هر دوی این‌هاست، بهترین نمایش کمدینی که تلاش می‌کند میان آن تجربه زندگی در آینده و آنچه را که اتفاق افتاده است، پل بزند. او همچنین شوخی کلاسیکی اجرا می‌کند در مورد آنچه زنان از مردان می‌خواهند، و یک شوخی نژادی با موهای خودش.

 

۴. طراحی‌شده (Drawn)، تیگ نوتارو

«طراحی‌شده» یک استند-آپ انیمیشن است که از بخش‌هایی ساخته شده که «تیگ نوتارو» در چندین سال گذشته روی آن کار کرده و ضبط کرده است. بسیاری از شوخی‌ها بر اساس زندگی نوتارو، به‌ویژه دوران کودکی و چندین بحران اخیر سلامتی او ساخته شده‌اند. اما همه داستان‌ها و روایت‌ها به خوبی با هم جور در نمی‌آیند. برخی بیشتر شبیه کلی‌میشن به نظر می‌رسند، برخی نرم و گردند، برخی مملو از زوایای تندتر و رنگ‌های اشباع شده، اما همگی با پتانسیل سورئالیستی، احمقانه و بی‌نهایتی که انیمیشن می‌تواند ارائه دهد، در راستای اهداف کمدین‌اند.

 

 

۳. پیامبر ناکامل (Imperfect Messenger)، روی وود جونیور

به یاد آوردن کمدین‌هایی که قابل اعتمادتر از روی وود جونیور باشند دشوار است، و این استند-آپ ثابت می‌کند که او چنین طنزپردازی است. تکامل آثار وود از چندین سال گذشته ملموس است: ایده‌ها برای او قلمرو جدیدی نیستند، اما شوخی‌ها بسط و تهذیب مضامینی هستند که او در گذشته مطرح کرده است. در بخش پایانی استند-آپ، یک شوخی طولانی در مورد حبس وجود دارد، جامعه‌ای که در آن بزرگ شده، و احساس او نسبت به آنچه که نسل‌های قبلی به او داده‌اند. مجموعه‌ای کامل از چیزهایی است که باعث شده کمدی او بسیار خوب جواب دهد.

 

 

۲. وقت‌شناسی (Good Timing With Jo Firestone)، جو فایرستون

«وقت‌شناسی» مانند «ده از ده» نوعی خاص از استند-آپ است که ممکن است در سال‌های گذشته به چنین فهرست‌هایی راه پیدا نمی‌کرد – بخش بسیار کمی از آن به صورت استندآپ روی صحنه است و به ندرت شامل اجرای فایرستون است. این استند-آپ یک کارگاه و اجرای زنده فیلمبرداری شده با دانش آموزان کلاس کمدی زوم Firestone برای سالمندان است که همه آنها خنده دار، دوست داشتنی و به زیبایی مشتاق هستند.

 

 

۱. درون (Inside)، بو برنهام

استند-آپ «درون» برنهام به لطف خصوصیات پرشمار (و همچنین طولانی بودن چرخه رسانه‌ای آن که فراتر از نتفلیکس و انتشار آلبوم و پخش کوتاهش در سینما می‌رود) در طول سال بحث‌های زیادی ایجاد کرد. اجرایی است که هم به روح زمانه و پاندمی می‌پردازد و در عین حال مملو از تفسیرهای دقیق در مورد فرهنگ اینترنت است. جذاب است، و مملو از آهنگ‌های فراموش‌نشدنی با ملودی‌هایی که در نوع خود یک پارودی به شمار می‌آیند. یک مولفه بصری غیرمعمول غنی دارد، زیرا حساسیت کارگردانی برنهام لایه دیگری از معنا را به تعامل بین اشعار و ملودی‌هایش اضافه می‌کند.

 

برای دانلود فیلم عاشقانه بدون سانسور دوبله فارسی به سایت سینما مراجعه کنید


[ بازدید : 42 ]
[ ] [ 14:36 ] [ سعید علی وردی خانی ]

با مزایای خرید فالوور واقعی بیشتر آشنا شوید

خرید فالوور واقعی، راهی برای تعامل بیشتر با مخاطب هدف

خرید فالوور ایرانی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای رشد پیج دانست. اما خرید فالوور ایرانی می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد که در این خصوص در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

جامعه بسیار گسترده ایرانی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر فعالیت می کنند را می توان یک جامعه هدف بسیار خوب برای بازاریابی، تولید محتوا و کسب درآمد دانست. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای فروش محصولات و ارائه خدمات از بستر اینستاگرام برای جذب مخاطب یا خود بستر مربوط به ارائه خدمات و فروش محصولات استفاده می کنند. با توجه به این مسئله نباید از یاد برد که خرید فالوور ایرانی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای تمامی کسب و کارهایی باشد که در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند. اما چرا فالوور ایرانی می تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد؟ این سوالی است که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد و اطلاعاتی را در این حوزه با شما به اشتراک می گذاریم.

اینستاگرام به عنوان یکی از هوشمند ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود و همین مسئله باعث شده است تا الگوریتم های خاصی را برای رشد و معرفی پیج های مختلف داشته باشد که مهم ترین آن ها تعامل با کاربر است. پیج هایی که تعامل بیشتری با کاربران خود دارند می توانند انتظار داشته باشند که در طول فعالیت خود می توانند در جذب مخاطب موفق تر باشند و همچنین کسب سود بیشتری را نیز تجربه خواهند کرد. در این زمینه خرید فالوور ایرانی اینستاگرام می تواند تاثیر بسیار زیادی را برای شما داشته باشد که البته در این مورد در ادامه توضیحات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

هدف گذاری یکی از مهم ترین مسائلی است که در زمینه بازاریابی باید به آن بهای بسیار زیادی داده شود. در واقع شما با هدف گذاری در جذب مخاطب می توانید بیشترین میزان مخاطب بالقوه را به پیج خود جذب کنید. فالوور ایرانی برای تمامی پیج هایی که به زبان فارسی در حال فعالیت هستند می تواند گزینه ای بسیار مناسب به شمار رود. در واقع شما با خرید فالوور ایرانی می توانید به هدف خود در زمینه بازاریابی از طریق اینستاگرام که تعامل با کاربر است دست پیدا کنید.

شما خدماتی ارائه می دهید یا محصولی را به فروش می رسانید که در منطقه ایران در دسترس است. در این صورت نیاز به فالوور ایرانی دارید و هر پلن خرید فالوور اینستاگرام نمی تواند برای شما مفید واقع شود. در نظر داشته باشید که خرید فالوور ایرانی امروزه به یکی از بهترین شیوه های در دسترس تبدیل شده است و شما با استفاده از آن می توانید رشد بسیار خوبی را در امر بازاریابی اینستاگرام داشته باشید.

 

خرید لایک در کنار افزایش فالوور را از یاد نبرید

شاید تصور داشته باشید که بازاریابی با خرید فالوور واقعی به اتمام می رسد ولی باید در نظر داشته باشید که همه چیز یک تعامل خوب با کاربر در جذب فالوور بیشتر خلاصه نشده و شما علاوه بر آن باید برای تمامی پست هایی که منتشر می کنید نیز تعامل با کاربر داشته باشید. لایک، کامنت، ارسال کردن محتوا و همچنین ذخیره سازی آن به عنوان راه های تعامل با محتوای یک پیج شناخته می شوند و البته نباید از یاد برد که لایک به عنوان عنصری بسیار مهم تر به شمار می رود. از این روی به شما توصیه می کنیم که حتما نسبت به خرید لایک در کنار خرید فالوور ایرانی اقدام کنید. این کار باعث می شود که پیج شما عملکرد بسیار بهتری را داشته باشد و همواره در دسترس شما خواهد بود. در صورتی که سوالی در خصوص بهترین مرکز خرید لایک و خرید فالوور ایرانی داشته باشید، می توانید با کارشناسان الماس فالوور تماس حاصل فرمایید. در ادامه بیشتر در خصوص مزایای خرید ویو یا بازدید اینستاگرام با شما صحبت خواهیم داشت.

 

خرید بازدید اینستاگرام چه مزایایی خواهد داشت؟

مشخصا محتوای ویدیویی می تواند محبوبیت بسیار بیشتری را نسبت به محتوای تصویری داشته باشد و از این روی بسیاری از پیج ها نسبت به تولید محتوای ویدیویی اقدام می کنند. در صورتی که تعامل کاربران با یکی از محتوای ویدیویی شما کمتر باشد و یا به طور کلی می خواهید که میزان بازدید پست های ویدیویی را بالاتر ببرید می توانید نسبت به خرید ویو اینستاگرام اقدام کنید که همواره در دسترس شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که خرید فالوور ایرانی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد و در کنار خرید بازدید و لایک می توانید این سفارش را به بهترین شکل انجام دهید تا میزان رشد بسیار بیشتری را در پیج داشته باشید.

خرید ویو اینستاگرام

بهترین مرکز خرید فالوور واقعی

برای خرید فالوور واقعی، خرید لایک و خرید بازدید الماس فالوور را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش رو معرفی کرد که در حال حاضر بسیاری از کاربران و ادمین های پیج های بزرگ اینستاگرامی از خدمات آن استفاده می کنند. ارائه خدمات با هزینه ای مقرون به صرفه در کنار تامین امنیت پیج شما را می توان از مهم ترین ویژگی های خرید فالوور ایرانی از سایت الماس فالوور دانست.

 

https://rayamag.com/blog/%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF


[ بازدید : 42 ]
[ ] [ 10:23 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]