دستگاه جمع آوری شماره موبایل مشتریان چیست؟

یکی از بهترین راهکارهای تبلیغاتی، دستیابی به شماره تلفن مشتریان و حفظ ارتباط با آنها می باشد. اما سوال مهم این است که از چه طریقی می توان جهت جمع آوری شماره موبایل مشتریان اقدام نمود. همانطور که میدانید، هزینه جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از هزینه حفظ مشتری قدیمی و فعلی می باشد. به همین خاطر، اکثر کسب و کارها تمایل به حفظ مشتریان قدیمی خود داشته و برای این منظور از روش های جذاب تبلیغاتی استفاده می کنند.

 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، یکی از بهترین دستگاه هایی است که با استفاده از آن می توان جهت حفظ ارتباط با مشتری و ترغیب او برای دریافت خدمات کسب و کار استفاده نمود. این دستگاه به مانند دستگاه کارتخوان بوده و از قابلیت ثبت لحظه ای شماره موبایل مشتریان در دفترچه تلفن پنل اس ام اس برخوردار می باشد. با استفاده از این ابزار کاربردی دیگر نگرانی جهت فراموش شدن کسب و کار خود از سوی مشتریان فعلی و جدید وجود نخواهد داشت. این دستگاه به منظور ثبت لحظه ای شماره موبایل مشتریان در دفترچه تلفن پنل پیامکی به برق و وای فای نیاز دارد.

دستگاه ذخیره شماره

چرا استفاده از دستگاه جمع آوری شماره موبایل مشتریان ضرورت دارد؟  

دستگاه جمع آوری شماره موبایل مشتریان، یکی از کاربردی ترین روش های تبلیغاتی بوده که در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با این دستگاه، امکان ارسال پیامک های متنوع به مشتریان مورد نظر به راحتی میسر می شود. به هنگام ذخیره سازی شماره تلفن در این دستگاه، پیامک های متعدد خوشامدگویی به مشتری ارسال می شود. مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود بوده که هر کدام از آنها از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار می باشند. کسب و کارهای مختلف با این دستگاه می توانند مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل نمایند. البته ناگفته نماند که امکان ارسال پیامک، تصاویر و همچنین خبرنامه های متنوع از این طریق وجود دارد. از جمله مهمترین مزایای استفاده از دستگاه جمع آوری شماره تلفن مشتریان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ذخیره شماره موبایل مشتری به منظور حفظ ارتباط با او به طور مستمر
  • برند سازی و جذب مشتریان جدید
  • ارسال خبرنامه و پیام های مفید به مشتری فعلی به منظور تبدیل او به مشتری وفادار
  • امکان ارسال آدرس مغازه و آدرس شبکه های اجتماعی به مشتری جهت ترغیب مشتری به دریافت خدمات کسب و کار
  • افزایش بازدید سایت
  • امکان دریافت کارت ویزیت کسب و کار به صورت پیامکی
  • افزایش ارتباط مجموعه با مشتریان جدید
  • ترغیب مشتریان گذشته جهت خرید مجدد و دریافت خدمات از کسب و کار
  • کسب درآمد بیشتر
  • صرفه جویی در هزینه های بازاریابی
  • افزایش میزان فروش
  • تبلیغ کسب و کار
  • و…

دستگاه ثبت شماره

با مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتریان بیشتر آشنا شویم

همانطور که در جملات پیشین اشاره نمودیم، جمع آوری شماره موبایل مشتریان می تواند منجر به بهبود شرایط کسب و کار مشتریان شود. تجربه نشان داده است که امکان خرید از مغازه برای بار دوم یا سوم از سوی مشتری قدیمی وجود دارد. سوال مهمی که در این زمینه مطرح می شود این است که از کدام راهکار تبلیغاتی می توان جهت ترغیب مشتری به خرید مجدد و دریافت خدمات از کسب و کار مورد نظر استفاده نمود. از جمله مهمترین مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتریان عبارتند از:

  • امکان ارسال کارت ویزیت الکترونیکی برای مشتریان از طریق استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره تلفن مشتری وجود دارد. با دریافت کارت ویزیت الکترونیکی مغازه، امکان خرید مجدد و دریافت خدمات از سوی مشتری افزایش خواهد یافت.
  • یکی از بهترین راهکارها جهت فروش کالاها و معرفی محصولات جدید به مشتریان، استفاده از فضای مجازی (اینستاگرام و تلگرام) می باشد. با استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره موبایل می توانید پیامک های حاوی آدرس فضای مجازی کسب و کار خود را برای مشتریان فعلی و جدید بفرستید.
  • شما می توانید یک خبرنامه پیامکی کاربردی را از طریق این دستگاه ایجاد کرده و اطلاعات مربوط به تخفیفات و محصولات جدید خود را به مشتریان وفادار خود اعلام کنید. با استفاده از این دستگاه می توان به طور مستقیم با مشتریان بالقوه و بالفعل خود در ارتباط بود.

[ بازدید : 35 ]
[ ] [ 11:33 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]