برترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ممکن است برای شما هم زیبایی خانه آنقدر مهم باشد که همیشه به دنبال یک طرح داخلی حرفه ای برای انتخاب مبلمان، دیوار، لوازم جانبی، فرش و … باشید.دکوراسیون داخلی به معنای ساده یعنی تجهیز فضا با وسایلی که دوست دارید.

حالا در این طراحی شما نیاز به فرد متخصص و خلاق دارید تا بتوانید خانه یا محل مورد نظر خود را به زیبایی شکل دهید.طراحان دکوراسیون داخلی کمک خواهند کرد تا شما استفاده حداکثری از فضایی که در اختیار دارید را ببرید و همچنین اطمینان حاصل می کنند تا طراحی که انجام می شود هیچ گونه خطر ایمنی ایجاد نکند.

طراحی داخلی می تواند به عنوان یک هنر ترکیب بندی تلقی شود زیرا طراحان داخلی ملزم هستند تا قطعات مختلف را کنار هم قرار دهند و یک ظاهر شیک را تشکیل دهند.

دقت داشته باشید که این کار احتیاج به صبوری شما دارد، به دلیل آنکه اغلب ممکن است که کار یک طراح داخلی زمان زیادی طول بکشد تا یک طرح داخلی مطابق سلیقه شما را به جود بیاورند ولی نتیجه ای که در آخر به دست می آید، قطعا این صبوری را از جانب شما می پذیرد!در ادامه می خواهیم چند مورد از بهترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی را به شما عزیزان معرفی کنیم:

 

1: نما سبز

یکی از شرکت هایی که خدمات متنوعی در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون تجاری و اداری ارائه می دهد شرکت نما سبز است که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده. از خدمات خوبی که این شرکت ارائه می دهد شامل بازدید رایگان از پروژه کرافرما و مشاورهه و ارده پیشنهادات مطابق با طراحی روز مدرن و کلایک جهت گرفتن بهترین نتیجه، تهیه پلان معماری از پروژه، ارائه طرح سه بعدی اولیه جهت ویرایش طبق سلیقه کارفرما است.

تشکیل گروه های مختلفی از جمله گروه های طراحی، تخریب و بازسازی، تاسیسات پایه، بازسازی، تزئینات چوبی، دکوراسیون، نور پردازی و دکوراسیون سبز در این شرکت به شما عزیزان حق انتخاب زیادی را می دهد تا مطابق آنچه که برای طراحی دکوراسیون خود نیاز دارید گروه مورد نظر خود را برای شروع کار انتخاب کنید.کیفیت مطلوب و برتر، دقت و سرعت عمل بدون هزینه های جانبی و هدر رفتن هزینه و زمان جزو افتخارات این شرکت برای مشتریان خود محسوب می شود.

 

2: گروه معماران آرل

این گروه از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه مهندسی معماری، معماری و طراحی داخلی و شهری آغاز کرده و تا کنون پروژه های متعددی را طراحی و اجرا کرده است که برگزیده شدن شماری از آن ها در مسابقات معماری و طراحی، کارنامه ای درخشان را برای این شرکت به وجود آورده است.از مهم ترین پروژه هایی که این شرکت در نظارت و طراحی و اجرای آن سهیم بوده شامل 200 دفتر نمایندگی سامسونگ در ایران، 300 شعبه از شبعه بهای بانک ملت، شهرک مسکونی شرکت نفت اشاره کرد.

مهندسین طراحی داخلی این شرکت قبل از انتخاب متریال ها توجه ویژه ای به معماری فضا مانند پلان، نورگیر و … می کنند و در کار خود مواردی مانند اندازه، شکل و کاربری فضا را از همان ابتدا مورد توجه خود قرار می دهند.

 

3: شرکت آوگون

این شرکت که زیر مجموعه شرکت معماری آوگون است در زمینه طراحی فضاهایی با کاربری مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی، آموزشی و … مشغول به کار هستند.این شرکت علاقه زیادی به استفاده از سبک مدرن، مینیمال و صنعتی در طراحی پروژه های خود دارند.

از جمله پروژه های این شرکت طراحی داخلی ساختمان مرکزی اداری شرکت پتروشیمی بوعلی در بندر ماهشهر تا طراحی داخلی آپارتمان های مسکونی در نقاط مختلف کشور را در کارنامه کاری خود به ثبت رساندند.شما می توانید با تماس اولیه به صورت تلفنی و یا حضوری با شرکت پروژه خود را آغاز با این شرکت آغاز کنید، همچینین می توانید با مراجعه به سایت آوگون نمونه کارهای آن ها را در زمینه طراحی داخلی مشاهده کنید.

 

4: زیبایی خانه

روزانه بیشتر از هزاران نفر از این سایت در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و معماری بازدید می کنند.

این سایت در زمینه های مختلفی مانند دکوزاسیون آشپزخانه، دکوراسیون اتاق خاب، نمای ساختمان، دکوراسیون پذیرایی و … مقالات خوبی را ارائه می دهد و جدیدترین ایده ها و پیشنهادات را برای افرادی که به دنبال سبک ها و ایده های مختلف دکوراسیون هستند، می دهد.شما می توانید از طریق سایت برای ارتباط با آن ها فرم پر کرده و از مشاوره آن ها در زمینه طراحی داخلی بهره ببرید.

 

5: هیرادانا

هدف اصلی این شرکت جلب رضایتمندی مشتریان خود است.این شرکت حدود 10 سال سابقه در زمینه صنعت ساختمان با طراحی و اجرای بیش از 180 پروژه با کاربری های مسکونی، تجاری، ویلایی و . در مقایس های کوچک و بزرگ در تهران و در سایر نقاط کشور داشته است.

از تخصص هایی که این شرکت در زمینه طراحی و اجرایی دارد شامل:

  • طراحی و اجرای تخصصی پروژه های لوکس معماری و معماری داخلی با کاربری های مختلف مسکونی اداری تجاری و …
  • طراحی و مطالعات نقشه های معماری سازه برق و مکانیک
  • طراحی و اجرای تخصصی پروژه های نمای ساختمان محوطه سازی و روف گاردن
  • طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی از صفر تا صد

این گروه با هدف توسعه ایده های به روز و نوآوری طبق آنچه که شما مدنظر دارید، محیط های زیبا و دلنشین را طراحی و معماری می کند.

 

6: دکوبوم

این وب سایت طراحی دکوراسیون داخلی از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است تا زمینه طراحی مدرن و ایجاد فضاهای آرامش را برای مشتریان خود به ایجاد کند، همچنین از اهداف دیگر این گروه، ارتقای دانش مردم ر زمینه طراحی داخلی و معماریی است و به عنوان یکی از مراجع مفید در زمینه دکوراسیون داخلی نقش ایفا می کند.

وبسایت فروشگاهی دکوبوم در سال های اخیر تنوعی بالا از برندهای معتبر مبلمان و محصولات دکوراسیون داخلی را برای راحتی و مطمئن بودن از انتخاب شما مشتریان، فراهم کرده است.شما می توانید با توجه به فضای کاربری و نیاز هایی که دارید مطابق سلیقه تان، از تخصص این مجموعه استفاده کنید.


[ بازدید : 63 ]
[ ] [ 18:45 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو توسعه فردی نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner
دانلود فیلم طراحی سایت در مهاباد امیر نظری قیمت سیمان نرم افزار واسط سامانه مودیان آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی وی موبایل ال تی پارت summer mocktails
بستن تبلیغات [x]