آموزش استفاده از روش تنفس ويم هوف

روش مدیتشین تومو یا مدیتیشن مرد یخی و مدیتیشن ویم هوف

(این روش مدیتیشن اوست و مدیتیشن او در زیر آب سرد در کتاب صوتی قرار دارد و کتاب صوتی را می توانید با وارد کردن ایمیل خود دریافت کنید)

 

همچنین تکنیک مدتیشن ویم هوف توسط پویا شریف که پس از بررسی های زیاد آماده شده برای شما ارسال می گردد و رایگان می توانید آن را هم دانلود کنید.

روش ویم هوف شبیه به مدیتیشن تومو (گرمای درونی) و پرانایاما (تنفس یوگا) است مدیتیشین تومو (مدیتیشن Tummo ) نام دارد.

در حالی که ویم سالهاست که یوگا و مراقبه را مورد مطالعه قرار داده است ، این تکنیک در ابتدا ناشی از اصطلاح “طبیعت سخت سرد” است. او با قرار گرفتن در معرض شرایط تلخ طبیعت ، آموخت که در برابر نیروهای شدید سرما ، گرما و ترس مقاومت کند. اگر این روش یا تکنیک را به درستی یاد بگیرید ، این کار را به شما امکان می دهد که همین کار را انجام دهید.

بخش اول یک تمرین تنفسی است.

 

۱) راحت شوید و چشمان خود را ببندید

در حالت راحتی بنشینید. اطمینان حاصل کنید که می توانید ریه های خود را آزادانه و بدون احساس انقباض گسترش دهید.( توصیه می شود این عمل را درست بعد از بیدار شدن از خواب انجام دهید زیرا شکم شما خالی است.)

۲) گرم کردن

نفس عمیق بکشید واقعاً نفس بکشید تا زمانی که احساس فشار ناچیزی از درون سینه بر روی خمیدگی خورشیدی خود داشته باشید. این لحظه را نگه دارید و سپس کاملاً بازدم کنید. هوا را تا آنجا که می توانید فشار دهید.

این گرم کردن را ۱۵ بار تکرار کنید.

سپس نفس خود را خارج کنید تا تمام هوا از شش های شما خارج شود و  تا زمانی که می توانید نگه دارید

و بعد آن سراغ مرحله زیر بروید

۳) ۳۰ تنفس

تصور کنید که بالون را منفجر می کنید. از طریق بینی نفس بکشید و از دهان بازدم کنید. شکم در هنگام نفس کشیدن به سمت داخل کشیده می شود و هنگام نفس کشیدن به سمت بیرون کشیده می شود. یک سرعت ثابت نگه دارید و از قسمت میانی خود به طور کامل استفاده کنید. چشمان خود را ببندید و این کار را حدود ۳۰ بار یا تا زمانی که احساس کنید بدن شما از اکسیژن اشباع شده است ، انجام دهید. علائم آن می تواند به سبک بودن ، احساس سوزن سوزن شدن در بدن ، افزایش انرژی الکتریکی باشد.

 

این تمرین قبل از آن تمرین تنفسی که داخل کتاب صوتی گفته می شود مناسب است و بهتر است انجام دهید و سپس زیر دوش آب سرد یا داخل آب سرد تکنیک تنفسی که داخل کتاب گفته شده را انجام دهید

 

منبع مطلب


[ بازدید : 44 ]
[ ] [ 10:29 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]