خرید پیج اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مهمترین مزیت های خرید پیج این است که بدون زحمت و فقط با پرداخت هزینه می توانید یک پیج آماده با فالوورهای فعال در اینستاگرام داشته باشید. صرفه جویی در زمان برای هر کسب و کاری مهم است. ممکن است همین حالا رقبای شما پیشرفت زیادی کرده اند و به خاطر این موضوع اگر شما بخواهید کسب و کار خود را در اینستاگرام شروع کنید زمان زیادی را از دست خواهید داد.

بهتر است شروع پر قدرتی داشته باشید و از همین حالا به فکر خرید پیج اینستاگرام برای بیزنس خود باشید. اما باید یادتان باشد که پیجی که خریداری می کنید فالوورهای فیک نداشته باشد و کاملا واقعی باشد. چون پیجی که فالوور فیک داشته باشد اصلا به رشد کسب و کارتان کمک نمی کند و فقط نشان دهنده اعتبار کاذب شماست.

 

از سایت معتبری برای خرید پیج اینستاگرام اقدام کنید

مهمترین چالش هنگام خرید پیج اینستاگرام این است که از کی بخریم؟ از چه سایتی پیج بخریم؟ از شخص بخریم یا شرکت؟ و… متاسفانه به دلیل کلاه برداری های زیادی که در خرید فروش پیج اتفاق افتاده است چشم خیلی از مشتریان برای انجام معامله ترسیده است و به راحتی به هر کسی اعتماد نمی کنند.

اولین موضوع که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه از شخص پیج نخرید! حتما باید از شرکت یا سایت معتبری پیج خریداری کنید. قدیمی بودن، اینماد داشتن، آدرس واقعی و شماره تماس ثابت داشتن و پاسخگو بودن پشتیبانی را قبل از خرید پیج از هر سایتی باید بررسی کنید.

در صورتی که از شخص پیجی خریداری کنید اگر خدای ناکرده سرتان کلاه رود پروسه شکایت از آن خیلی سخت و شاید غیرممکن باشد. اما اگر از شرکتی پیج را خریداری می کنید چون حقوقی محسوب می شود خیلی راحت می توانید مراحل قانونی را طی کنید.

 

سوالات مهم هنگام خرید پیج اینستاگرام

قبل و بعد از اینکه پیج اینستاگرام خود را تهیه کنید یک سری سوالات متداول ممکن است برای شما پیش آید که در این قسمت قصد دارم آن ها را مطرح کنم و به آن ها پاسخ دهم.

 

پیج اینستاگرام بافالوور واقعی بخریم یا فیک؟

بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. اما به طور کلی سعی کنید پیج با فالوورهای واقعی خریداری کنید.

 

آیا بعد از خرید پیج اینستاگرام ریزش فالوور هم داریم؟

بستگی به نوع پیج و محتوایی که تولید می کنید دارد. اگر پیج اینستاگرام با فالوورهای غیرواقعی خریداری کنید که ریزش زیادی نخواهد داشت.

 

بعد از خرید پیج اینستاگرام چطور امنیت آن را تامین کنیم؟

بهترین و سریع ترین راه این است که تایید دو مرحله ای را فعال کنید. البته حتما شماره تماس و ایمیل پیج را نیز باید تغییر دهید.

 

بهترین سایت برای خرید پیج اینستاگرام کدام است؟

بهتر است در گوگل عبارت خرید پیج اینستاگرام را جست و جو کنید و یکی از 3 سایت اول را برای خرید پیج انتخاب کنید.

 

پیج خریداری شده کی به شما تحویل داده می شود؟

معمولا پروسه خرید تا آماده سازی پیج بین 1 الی 3 روز زمان می برد.

 

منبع : https://caferahnama.com/buy-instagram-page/


[ بازدید : 48 ]
[ ] [ 9:16 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]