کرم گیاهی ضد چروک و نکاتی که باید بدانید!

کرم ضد چروک با فرمول منحصر به فرد به سرعت به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و خطوط اخم و چین و چروک های پیشانی را به میزان قابل توجهی از بین می برد و ظاهری جوان تر و زیبا تر به پوست می بخشد. ترکیبات موجود در این کرم با جلوه ای شبیه بوتاکس ، از انتقال سیگنال های عصبی به عضلات پوست جلوگیری کرده و از انقباض ماهیچه های پوست جلوگیری می کند و در نتیجه چین و چروک کمتری روی پوست باقی می ماند. ترکیبات موجود در کرم ضد چروک نیز با پر کردن خط اخم و چین و چروک ها تنها چند دقیقه پس از استفاده ، به تولید کلاژن و تغذیه سلول های جدید کمک می کند.

خصوصیات مهم یک کرم گیاهی ضد چروک

کرم ضد چین و چروک در صورتی موثر خواهد بود که مواد مورد استفاده از مواد عالی و درجه یک باشد.این کرم ها در بالا بردن و سفت شدن پوست تاثیر زیادی ندارند و پوست را نرم و مرطوب می کنند. هنگام خرید یک کرم ضد چروک خوب ، باید در مورد مواد استفاده شده در آن بسیار دقت کنید. کرم ضد چروک معمولاً حاوی ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید است که رنگ پوست را بهبود می بخشد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. علت آن پیری و عوامل محیطی مانند آلودگی ، نور خورشید ، مواد شیمیایی و لوازم آرایشی است.

یک کرم ضد چروک خوب حاوی موادی مانند مرطوب کننده ، رتینوئیدها و ویتامین C و E است. مرطوب کننده های پوست نقش مهمی در جلوگیری از چین و چروک و پیری زودرس پوست دارد. این مرطوب کننده ها پوست را انعطاف پذیر کرده و از پوست در برابر کشش محافظت می کنند. سرم های حاوی ترکیباتی مانند گلیسیرین ، موم و پروتئین در بازار موجود است. رتینوئیدها حاوی ویتامین A هستند که از پوست آسیب دیده در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کرده و کلاژن پوست را افزایش می دهد. ویتامین های C و E اکسیژن را به پوست می رسانند و رادیکال های آزاد پوست را کنترل می کنند.

لایه کرم ضخیم تر، تأثیر آن را افزایش نمی دهد

تحقیقات زیادی در مورد استفاده قانونی از کرم ها و داروها انجام شده است. این مقدار برای هر کرم و ماده فعال متفاوت است. معمولاً میزان مجاز و نحوه مصرف هر کرم در بروشور آن نوشته شده است. به عنوان مثال ، میزان و روش استفاده از کرم ضد آفتاب با کرم ضد چروک یا کرم دور چشم متفاوت است. لایه ضخیم تری از کرم روی صورت لزوماً تأثیر آن را افزایش نمی دهد. فقط در برخی از کرم ها ، مانند مرطوب کننده ها ، استفاده از لایه ضخیم تر ، میزان روغن کاری کرم را افزایش می دهد. استفاده بیش از حد از کرم های ضد چروک باعث ایجاد حساسیت می شود. کرم بوتولیز فقط عضلات را برای مدت زمان بسیار کوتاهی شل می کند ، در حالی که تزریق بوتاکس می تواند ماهیچه ها را تا حدود 6 ماه فلج کند.

کرم شب بزنم یا روز؟

حدود 40 سال پیش ، هنگامی که استفاده از کرم های آرایشی افزایش یافت ، تولیدکنندگان کرم ، برای افزایش فروش محصولات خود ، ادعا کردند که اگر فردی از کرم شب استفاده می کند ، باید از کرم روز خود نیز استفاده کند تا در صورت عدم وجود چنین چیزی ، تأثیر آن را ببیند. درست است، واقعی. برخی از کرم ها به نور خورشید حساس هستند و باید در شب استفاده شوند.

 

منبع مطلب


[ بازدید : 45 ]
[ ] [ 11:26 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]