راهنمای بازی Forza Horizon 5 | نکاتی مهم برای بهتر بازی کردن

پس از مدت ها انتظار، نهایتا بازی Forza Horizon 5 در دسترس علاقمندان قرار گرفت. با راهنمای فورتزا هورایزون ۵ در خدمت شما عزیزان هستیم. بازی به صورت ناجوانمردانه ای موفقیت آمیز عملکرد و توانست نظر تمام مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند و نمرات بالایی دریافت نماید. با وجود اینکه تنها یک روز از انتشار این اثر می گذرد، بیش از ۴ میلیون نفر مشغول تجربه این اثر می باشند. نکته خوشحال‌کننده اینجاست که بازی از همین الان در دسترس کاربران ایکس باکس گیم پس قرار گرفته و بدین ترتیب خرید این سرویس اشتراک طلایی، می توانید به صورت کاملآ رایگان از تجربه فورزا هورایزون ۵ لذت ببرید. لازم به ذکر است که این نسخه تغییرات بسیاری نسبت به قسمت های پیشین خود داشته است. لذا تصمیم گرفتیم که مقاله‌ای با مضمون راهنمای Forza Horizon 5 برای شما عزیزان تدارک ببینیم و به مهمترین نکاتی که پیش از آغاز سفر هیجان انگیز خود در مکزیک باید بدانید، اشاره کنیم. پس در ادامه همراه وب سایت نوین اسپات باشید.

 

دانلود کنید : دانلود بازی برای پلی استیشن

شاید اولین بار که به تجربه بازی می پردازید و کنترل ماشینی را بر عهده می گیرید، کمی رانندگی کردن در فورزا هورایزن ۵ را آسان و بیش از حد راحت به پندارید. این موضوع به خاطر روشن بودن بسیاری از درایوینگ اسیست‌ها می‌باشد. دقت داشته باشید که خاموش کردن گزینه های کمکی و درایو اسیست ها، کنترل کردن ماشین را به میزان زیادی سخت‌تر می‌کند. در حقیقت با خاموش کردن این گزینه ها، کنترل تمام کنش و واکنش های ماشین در دستان شما می باشد. با این حال بد نیست بدانید که دریفت کشیدن در این حالت، بسیار آسان تر می باشد و همچنین هر چه تعداد بیشتری از درایو ها را غیر فعال کنید، اعضای برد در مسابقات، جایزه بیشتری دریافت خواهید کرد. به هر حال به شما پیشنهاد می دهیم که پیش از تبدیل شدن به یک راننده فوق حرفه ای، بهتر است گزینه Driving Line را روشن نگاه دارید. همچنین با قرار دادن گزینه Damage بر روی حالت Cosmetic ، تصادفات شما در پیست مسابقه آسیب خاصی به بازدهی ماشین تان نخواهد رساند. این گزینه نیز برای یک مسابقه راحت و همچنین حرفه ای، بسیار موثر و خوب می باشد.

دانلود کنید : دانلود بازی ماینکرافت برای کامپیوتر

به صورت کلی هر چه شرایط را برای خود سخت کار کنید و رانندگی حرفه ای تری را به نمایش بگذارید، جوایز ارزنده تری را دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که برای پیدا کردن درایوینگ اسیست ها ، لازم است که در ابتدا گزینه Pause را فشار دهید و سپس به قسمت ستینگ بروید. حال وارد Difficulty Options شوید در این بخش میتوانید تمام درایوینگ اسید ها را مشاهده نمایید.

دقت داشته باشید که خاموش کردن Traction و Stability می‌تواند به میزان زیادی رانندگی در فورزا هورایزن ۵ را سخت تر کند.

منبع :ادامه مطلب در  نوین اسپات


[ بازدید : 50 ]
[ ] [ 10:15 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]