دانلود فیلم و عکس و IGTV از اینستاگرام با سایت downloadgram

سایت downloadgram.com هم یک سایت عالی برای دانلود از اینستاگرام محسوب می شود. توسط این سایت در کمتر از 3 ثانیه می توانید فایل مورد نظرتان را از اینستاگرام دانلود کنید. سرعت این سایت بسیار بالاست و به محض اینکه آدرس عکس یا ویدیو خود را در اینستاگرام بهش بدهید لینک مستقیم آن را می توانید برای دانلود تحویل بگیرید.

طریقه استفاده از این سایت هم دقیقا مشابه سه سایتی است که قبلا معرفی کردم. آدرس صفحه را می دهید و لینک دانلود مستقیم آن را سریعا دریافت می کنید.

 

دانلود از اینستاگرام با استفاده از افزونه Image Downloader

افزونه گوگل کروم Image Downloader یکی از سریع ترین روش های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است. با نصب این افزونه روی مرورگر گوگل کروم خود در هر صفحه ای که وارد شوید با کلیک روی افزونه Image Downloader می توانید به لیستی از عکس ها و فیلم های آن صفحه دسترسی پیدا کنید. با کلیک روی هر کدام می توانید در کمتر از چند ثانیه آن را دانلود کنید.

از این افزونه برای دانلود تمام فایل های تصویری در اینستاگرام حتی ویدیوهای IGTV می توانید استفاده کنید.

 

دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام با گوشی موبایل

چون 99% ما از اینستاگرام در گوشی موبایل مان استفاده می کنیم بهتر است از روش ها و اپلیکیشن های جانبی در گوشی موبایل خود برای دانلود از اینستاگرام اقدام کنیم. در این قسمت هم قصد دارم راه کارها و نحوه دانلود از اینستاگرام در موبایل و اپلیکیشن های دانلود پست از اینستاگرام اندروید و IOS را به شما معرفی کنم.

البته برنامه های زیادی برای دانلود عکس و فیلم از اینستا وجود دارد که مختص به گوشی های اندرویدی و آی او اس است. اما خیلی از آن ها کارآمد نیستند و اکثرشان با لاگین در آن ها اجازه استفاده می دهند که این مورد کمی نا امن است. در این قسمت با توجه به تجربیات خودم بهترین اپلیکیشن ها و روش ها را برای دانلود پست های مورد نظرتان از اینستاگرام به شما معرفی خواهم کرد.

منبع : http://hamyareweb.co/download-from-instagram


[ بازدید : 51 ]
[ ] [ 13:32 ] [ سعید علی وردی خانی ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]